geluid bij slapen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Cindy__

geluid bij slapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 10:58

Hey medebokkers,

hebben jullie ervaring met paarden die nogal wat geluid produceren tijdens het slapen?
In hoeverre kan dit kwaad, of is dit net zo als bij mensen (snurken)? En is er een duidelijk
verschil tussen geluid bij het slapen of een koliek aanval?

Ik ben er nieuwsgierig...

Maureen95

Re: geluid bij slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 11:53

wijhebben ook een paard die heel erg snurkjt volgens mij is er niets aandehand maar anders moet je evennaar dedokter gaan

MerelBormans

Re: geluid bij slapen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 13:22

Toen ik nog op de manege reed was daar een paard met verlamde stembanden (zo heb ik mij tenminste laten vertellen). Hierdoor maakte hij wel sneller geluid dan andere paarden. Zeker tijdens het rijden, maar ook tijdens het slapen en gehele ontspanning.

Je kan er een keer naar vragen bij je DA, maar waarschijnlijk is er niet zoveel aan de hand.

Mindmapmaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:18

Ik heb meer mensen horen zeggen dat hun paard snurkt, ik heb gelezen dat het aan verlamde stembanden kan liggen? Ik heb echter ook gelezen dat er helemaal niks aan de hand is bij snurkende paarden. Ik heb dus geen idee, het lijkt mij niet echt kwaad te kunnen aangezien wij mensen ook snurken en toch gezond kunnen zijn. Dat is echter mijn mening, ik ben geen dokter dus ik kan het niet echt weten!