Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik rij me nogal eens door op de billen doordat mijn onderbroek ertussen "kruipt". Heb al een katoenen slip, maar nog steeds kruipt deze tussen mijn billen. Maat is goed, weet helaas niet waar het aan ligt.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat voor slip jullie dragen onder je rijbroek en of er mensen zijn die nog tips hebben met betrekking tot een bepaald soort/merk?
Gewoon een string.. Nergens geen problemen mee. Van gewone onderbroeken krijg ik júist doorrij plekken
Airborn
Geplaatst: 16-11-11 13:15
geloof dat ik hier al meerdere topics over heb gezien, dus ik zou ff zoeken als ik jou was. Verder draag ik zelf altijd strings met rijden, liefst een zachte niet te dikke stof, en laag op de heupen. Gewone slipjes gaan heel naar tussen mn billen zitten, en bij boxer model gaan de pijpjes op de eenofandere manieer 3 of 4 dubbel opkrullen onder mn kont, en dan krijg ik daar weer last van. Ik denk dat het wel heel erg afhankelijk is van oa je bouw. Ik heb zelf nogal forse billen, en een string zit bij mij dan ook gewoon het makkelijkste.
Altijd een string, ander ondergoed kruipt altijd op en veroorzaakt dan door rijplekken bij mij..
Geplaatst: 16-11-11 13:22
Ik heb het liefst de gewone slips, ik heb die gekleurde van de Hema 3 voor 3euro geloof ik. Ze zijn dun, goede pasvorm maar kruipen niet in mijn naad Ik kan echt geen string aan met rijden, dan flos ik de hele boel en dat is niet prettig
Een boxershort hoor ik meer mensen over maar die rollen altijd bij mijn benen omhoog.. ook geen succes.
Oma onderbroeken FTW!
Vroeger had ik voor wedstrijden een Sloggi setje, mijn lievelings setje met zo'n sporttopje en ik was zo bijgelovig dat als ik die niet aan had, dat het dan fout zou gaan...
Boxers, ik zweer erbij. Ik haal ze altijd bij de ter stal. Even glad trekken als je je rijbroek aan hebt en rijden maar. Geen pijnlijke billen meer voor mij.
Semmerd
Geplaatst: 16-11-11 13:47
Oe van strings krijg ik altijd van die rauwe plekken, heb altijd een boxer aan.
quartel
Geplaatst: 16-11-11 13:48
altijd zo een 6 persoons tent
LadyKantje
Geplaatst: 16-11-11 13:53
quartel schreef:
altijd zo een 6 persoons tent
Ik zie het voor me
Zelf ben ik voor naadloze boxers, bij het aandoen van mijn rijbroek de pijpjes even goed doen en dan rijen maar. Een string lijkt me nou echt helemaal niks.
Een string, maar wel een dikke. Met een katoenen kruis. Geen kanten in ieder geval. Dat heb ik wel afgeleerd, anders heb ik de schuurplekken in mijn liezen staan.
Als je onderbroek in je billen kruipt past die dus niet goed. Of de onderbroek is gekrompen in de was. Het beste is volgens mij een "gewone" onderbroek, niet hoog opgesneden en geen heupbroek.
Helmaatje
Geplaatst: 17-11-11 14:52
Ik draag meestal een boxershort van MuchachoMalo. Die zitten gewoon echt lekker en kruipen niet tussen mijn billen!
Onder mijn rijbroek heb ik altijd boxershorts van Björn Borg aan. Die kruipen niet op, en ik krijg geen geïrriteerde plekken o.i.d. waar je ze niet wil hebben.