Zilfstar schreef:Ik heb gisteren Kato (dochters pony merrie WelshxArab van bijna 8) in de box naast Jippe (mijn Friese ruin, 8,5 jaar oud) geplaatst. Ik vond haar box te klein, te donker en ze werd links en rechts gebeten en door de muur heen getrapt door 2 andere merries. Dus nu staat ze in een box van 3 bij 3,5 die veel lichter is. En dus naast Jippe en een andere lieve merrie uit haar kudde. Toen ik Jippe buiten ging zetten in de mini-paddock (parkeerplek voor als je moet mesten) hinnikte Kato die al buiten stond in de grote paddock naar ons. Ik dacht meteen al: dat is niet voor mij, maar voor Jippe. Ze stond de hele tijd naar hem te kijken buitenOm 11:00 uur stond meneer al weer binnen toen Kato binnen gebracht werd. Er volgde vrolijk gehinnik tussen mijn beide paardjes.
Toen ik even later langs liep vond ik Kato zo raar staan... Bij inspectie merkte ik op dat ze wijdbeens stond, staart omhoog....
terwijl ik keek liep ze op Jippe af, neusie-neusie door de tralies heen, staart nog hoger en een miniplasje.... Madam is dus gewoon spontaan hengstig geworden van die zwarte knappe macho van mij
![]()
![]()
want gisteren was ze het zeker weten nog niet. Ze stond door de tralies heen zijn neus af te likken
en zacht in zijn neusbrug te bijten
![]()
Die 2 zijn dus he-le-maal vriendjes
en bleven maar neuzen
In elk geval voelt ze zich goed hahahahaaa. Met haar achterbuurman neust ze dus NIET. Ze is als een blok voor zwart barok gevallen hahaha.
Groetjes, Wanda
vroeg ik me af of de paarden van mijn medeBokkers ook een vriendje hebben waar ze helemaal voor gaan. Wat meteen een klik was zeg maar. En dan vooral merrie+ruin.
Die 2 van mij hebben elkaar helemaal gevonden in elk geval haha.
Om 11:00 uur stond meneer al weer binnen toen Kato binnen gebracht werd. Er volgde vrolijk gehinnik tussen mijn beide paardjes.
Toen ik even later langs liep vond ik Kato zo raar staan... Bij inspectie merkte ik op dat ze wijdbeens stond, staart omhoog....
terwijl ik keek liep ze op Jippe af, neusie-neusie door de tralies heen, staart nog hoger en een miniplasje.... Madam is dus gewoon spontaan hengstig geworden van die zwarte knappe macho van mij
en zacht in zijn neusbrug te bijten
Die 2 zijn dus he-le-maal vriendjes
en bleven maar neuzen
In elk geval voelt ze zich goed hahahahaaa. Met haar achterbuurman neust ze dus NIET. Ze is als een blok voor zwart barok gevallen hahaha.
Kreeg gewoon tranen in m'n ogen toen Twister weer terug het land in ging. Heb hem maar voor aan het pad los gelaten en hij ging al gillend en bokkend naar achter. Sam stond hem gillend op te wachten.....

.