Ik ben me aan het orienteren om een nieuw scheerapparaat aan te schaffen. Nu lees ik (met name op Bokt) goede ervaringen met de Heiniger Progress. Nu ben ik wezen shoppen op internet en zie vele verschillende prijzen; van 399 tot 221 bij onderstaande link.
Klopt dit wel? Is dit de juiste scheermachine die jullie bedoelen? Dus voor het gehele lichaam (van een sterk behaarde Fjord )? Iemand bekend met deze webshop?
Verder heb ik meerdere apparaten bekeken. In hoeverre is het aantal Watt van belang?
Renee1990
Geplaatst: 03-01-12 17:04
ik heb ook eens gekeken! dit is wel heel goedkoop he!
ik dacht dat je heiniger progress in een andere koffer zit.
gilandro_c
Geplaatst: 10-01-12 17:31
prijzen bij landbouwwinkel zijn excl BTW. Komt 19% bij. Dan is hij nog vrij goedkoop.
Dat weet ik niet meer, ook geen idee of ik de nota nog ergens heb liggen.
HafNap
Geplaatst: 16-01-12 09:37
Lees even mee, ben ook op zoek naar een scheerapparaat voor mn Haflinger.
Dubbelsprong
Geplaatst: 26-01-12 21:50
aslo schreef:
Heb 'm toen ook voor rond de 250,00 gekocht. Degene die 'm voor 399,00 aanbieden zijn echt van pot gerukt.
Van de pot gerukt, ja
Er zit inderdaad een behoorlijk prijsverschil in, ook wanneer je de 19% btw erbij op doet. Dat verschil in prijs zit hem vooral in de "nieuwe" en de "oude" Heiniger Progress. De nieuwe Progress heeft namelijk een krachtigere motor dan het "oude" type.
annebe
Geplaatst: 22-02-12 16:22
De heiniger bij landbouwwinkel komt dan op 275,- ong. Maar waaraan kun je zien of dit een oud of nieuw model is?
Richard_K
Geplaatst: 04-11-13 15:57
De Heiniger Progress die de Landbouwwinkel aanbiedt is gewoon het nieuwe model, met de krachtige motor. Het scheerapparaat is een flink stuk goedkoper bij de Landbouwwinkel dan bij die andere. Scheelt meer dan een paar tientjes hoor!
Inmiddels heb ik de machine vorig bij de paardendrogist besteld en helaas is de machine tijdens het scheren ontploft! Wel weer gemaakt, maar ergens heb ik de schik er goed in zitten. Nou kreeg ik onlangs een mailtje van een dame die het zelfde heeft meegemaakt.