Het gaat om Goldjunge. http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=449131
Goldjunge is tussen Augustus 2004 en Juni 2005 verhuisd naar Manege Castellum in Haarzuilens. Daar hebben zij hem de naam Harry gegeven. Daar heeft hij tot 2 maanden terug gewerkt als manegepaard. Voor hij op Castellum kwam heeft hij waarschijnlijk in Dordrecht gewoond.
Even wat informatie op een rijtje:
- Goldjunge is een KWPN'er en opgenomen in het Veulenstamboek. Hij heeft een brandmerk.
- Goldjunge is geboren op 25-05-1988. Zijn fokker is A. Naber en ZN. Over zijn fokker heb ik niets kunnen vinden.
- Goldjunge is een Vosruin met veel wit op zijn benen. Hij heeft een bles met daarin wat 'gaten'. Vlakbij zijn linkerbil heeft hij een donkere vlek. Op zijn lichaam heeft hij een paar witte/grijze vlekjes.
- Ik heb zijn sportresultaten opgevraagd: in 1996 is hij gestart in de M1 dressuur. In 1999 liep hij zijn laatste Z1 dressuurwedstrijd. Vanaf mei 2004 t/m mei 2007 heeft hij nog een aantal B en L wedstrijden gelopen. Zijn eindstand was Z1+2.
- Zijn sportnaam was Kunal's Goldjunge. Ook heeft hij een aantal wedstijden gelopen onder de naam MC Harry. Voor zover ik weet heeft hij alleen dresuurwedstrijden gelopen. Op de manege werd hij vaak ingezet in de springlessen. Dit vond ie altijd erg leuk.
Het zijn niet de meest fantastische foto's, maar zijn aftekeningen zijn hier goed op te zien.