Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tari_42 schreef:IK heb een rijbroek met leren zitvlak.. ik merk duidelijk verschil met of zonder wasverzachter.. Met wasverzachter voelt het (zoals donkerblauw al zei) minder stroef aan..
Renata82 schreef:Tari_42 schreef:IK heb een rijbroek met leren zitvlak.. ik merk duidelijk verschil met of zonder wasverzachter.. Met wasverzachter voelt het (zoals donkerblauw al zei) minder stroef aan..
Dat is goed om te weten, want dat vind ik juist wel fijn aan een rijbroek met leren zitvlak, dat je dan vaster in het zadel zit.
Doe ik trouwens met de andere rijbroeken ook. Donkerblauw schreef:Maris schreef:kan je een broek met (nep) leren zitvlak wel wassen in de wasmachine dan ?
Ja hoor. Kan prima.
Ze mogen trouwens niet in de droger, daar schijnen ze niet zo goed tegen te kunnen.
Maar ik zal ze dan toch maar apart blijven wassen zonder wasverzachter.
. Je kunt ook een scheutje azijn proberen als het je om de geurtjes gaat.
Sheran schreef:Of was de rest van je kleren ook zonder wasverzachter, daar worden ze echt niet slechter van. Je kunt ook een scheutje azijn proberen als het je om de geurtjes gaat.
Wist niet eens dat dat niet mocht