Oefenspringen omg de Kempen/ noord Brabant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bokel

Oefenspringen omg de Kempen/ noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-11 22:19

Hallo,

Ik kan heel weinig informatie vinden over oefenspringen in omgevind Eindhoven, de Kempen of iets wat niet meer dan 50km van eersel ligt.
Ik wil graag ergens gaan oefenen waar je een parcourtje kan springen maar als het niet goed gaat dat je dan op je gemak kan proberen. dus niet zoals een officiële wedstrijd na drie weigeringen ring verlaten maar dat je juist dan even door kan gaan.
Weten jullie toevallig een lokatie? Zo ja als het een website heeft wil je die er dan bij zetten?

Groetjes Sanne

doriss

Re: Oefenspringen omg de Kempen/ noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:25

In Vught is er regelmatig oefenspringen op de Blokhoeve. Ik ben er zelf nooit geweest, maar het schijnt er erg mooi te zijn ;)
http://www.staldeblokhoeve.nl/

momelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:27

in hapert, manege de lemelvelden is een oefenspringwedstrijd op hoogte wat je wilt een parcour en altijd een barage. mag je altijd uitrijden :D:D laatste zaterdag van de maand in de winter

in esbeek bij broeksie, moet je eventjes daarheen bellen end an afspraak maken, staat er een parcour kan je zelf zovaak zoveel springen als je wilt en kan zelf weten hoe hoog

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:48

in Asten bij Heijligers staat er elk week op donderdag een parcours en op vrijdag om de week, moet je even bellen. Het is daar wel erg druk. In Helden staat dacht ik dagelijks een parcours, maar die hebben wat uren de bak verhuurd, ook even bellen dus. In Roggel op de Leistert staat ook dagelijks een parcours, maar ook wat uren verhuurd. In Asten-Heusden staat op woensdag en donderdag ochtend een parcours, het is daar niet apart mooi, maar wel lekker rustig.
Als je de eerste keer ergens buiten huis gaat oefenen, dan kun je het beste naar Asten-Heusden gaan.

In de zomer staat trouwens op de manege in Eindhoven (hippodor) elke dag een parcours buiten.

Dit zijn dus allemaal bakken waar een parcours in staat, geen wedstrijden dus. Je kan dus zelf bepalen wat en hoe hoog je springt.
Laatst bijgewerkt door Schoentje op 11-11-11 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:49

In Riel bij Manege t zandeind! ;) Je kan zelf bepalen hoeveel cm je wil springen en etc.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:50

in schijndel iedere dinsdag in de winter, en in de zomer is het volgensmij op vrijdag in eindhoven

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:30

Udenhout, maar is misschien niet echt op de hoek voor jou.
Esbeek staat ook mooi parcours.
Je kunt gewoon op startlijsten.nl kijken voor meer info van beide.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:37

momelientje schreef:
in hapert, manege de lemelvelden is een oefenspringwedstrijd op hoogte wat je wilt een parcour en altijd een barage. mag je altijd uitrijden :D:D laatste zaterdag van de maand in de winter

in esbeek bij broeksie, moet je eventjes daarheen bellen end an afspraak maken, staat er een parcour kan je zelf zovaak zoveel springen als je wilt en kan zelf weten hoe hoog

hapert idd, esbeek ben ik nog nooit met oefenspringen geweest maar dat is wel een hele mooie bak met een hele goede bodem!
je kunt ook nog naar de breugelhoeve in belgie, voor 3 euro elke dinsdag van 10 tot 22 oefenspringen, ben ik wel nog nooit geweest.