ik rijd op een handelstal, en ik heb een paar maanden geleden een pony toegewezen gekregen, wie ik moest inrijden voor de verkoop.
een kleine omschrijving van haar:
haar naam is rosita, en ze is ong 4 jaar
ze heeft tot ze 3 jaar was op een weilland gestaan, ze is op dat weilland geboren en ze is er pas afgehaald toen ze 3 was, en ze had nog nooit een mens gezien.
toen kwam ze bij ons, je kon er niet eens normaal vasthouden, want dan liep ze over je heen, nu een paar maanden verder loopt ze normaal mee, kan normaal geborsteld worden, ik heb zadel en hoofstel op gehad, ik begin binnenkort met longeren.
je moet alles heel voorzichtig bij haar doen, want nog is ze heeeel oplettend en voorzichtig.
de laatste tijd merk ik dat ze bijtgedrag vertoond, ze houd van borstelen maar ze kan zo in een keer uit het niets bijten, dat vind ik absoluut niet prettig
als ik haar onder haar buik borstel kijkt ze waarschuwend naar me, dat vind ze dus niet zo prettig, maar de rest vind ze niet erg en toch bijt ze.
ik wil niet elke dag met spierpijn of schaafwonden naar huis.wie helpt mij met tips ?

)