Mijn 2 shetlanders hebben vorig begin lente geboren en allebei een veulen gekregen, ze zijn eind zomer weggegaan bij hun moeder. De eigenar van de shetlander zei dat ze in hall stonden. Ik ben met mijn moeder naar Hall gereden en kwamen langs een wei. Ik wist byna 100% zeker dat die 2 dat waren, de zwarte veulen had een iets dikkere voorhoofd & die andere veulen was nog wat bang, ik herkende ze meteen, ze kwamen met een hinnikje en heel voorzichtig op mij afgestapt, ze roken aan mijn hand & ik wou er eigenlijk niet meer weg. Ik wou ze het liefst mee in de auto nemen, maarja, de eigenaar deed ze niet voor niets weg want het waren hengsten. En hij wil heel graag alleen merrie's. nu is is 1 merrie van de 2 wolwasse merres ergens in aoril bevallen van een ontzettend mooi veulen, en ze worden weer verwacht in maart maar, daarna houdt het fokken echt op!, Maar Hall ligt in Gelderland & en staan ergens in een weide naast een boerderij. Ik wil heel graag weten wie de eigenaar nu van ze is. We hebben de veulens Puck & Sizzle bedacht. Ik hoop dat de eigenaar ook bokt heeft en hierop kan reageren!