Transport ... paardentrailer Diagonaal of niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yutah

Transport ... paardentrailer Diagonaal of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 15:36

Hoi ,
Ik sta op punt een nieuwe trailer te kopen en had graag jullie mening . Diagonaal vervoeren is dat nu echt beter voor het paard ? Mijn paard vervoer ik nu in een Hotra en heb met hem geen probleem ,vindt alleen de trailer niet zo goed . Daarom dat ik overstap naar een ander merk . Als hij vervoert wordt in de Fautras van mijn vriendin( een provan ) staat die wel stabieler .Zijn er mensen die de oblic of victoria hebben en welke ervaringen hebben jullie daar mee ?
Groetjes

Alvaron

Re: Transport ... paardentrailer Diagonaal of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 16:41

Beter wil ik niet zeggen. Ze kunnen alleen wel wat makkelijker de bewegingen van het optrekken en afremmen opvangen wanneer ze schuin op de rijrichting staan. Ik ken zelfs een paard dat in een "rechte" trailer enorm staat te trappen en te stampen. Staat ie op de "schuine" trailer, staat ie perfect stil. Hij heeft dus z'n voorkeur duidelijk gemaakt.

yutah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 17:03

Dank je voor je reaktie ... Bedoel je met in de rijrichting dat het hoofd naar de koffer van de auto staat ... want elders op een site zeggen ze voor rijrichting met de staart ...

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:07

Er is nog een topic over de Fautras geopend. Wij hebben er één, de Oblic, en zijn erg tevreden.