Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
b_sophie98 schreef:De bazin zegt dat ik er nog op kan rijden zij rijd al heel lang. Eerst bokte ze nog niet ik ben niet veel zwaarder geworden dan eerst. En ze hapt ook veel naar mijn voeten het meest naar mijn linker voet. En ze legt haar oren in haar nek als ik een overgang naar draf wil maken. Ik longeer eerst allebei de kanten op en dan ga ik nog even rijden.
Galopje1 schreef:TS, Wat ik opvallend vind is dat, ondanks dat het meerdere keren aan je is gevraagd in dit topic, je geen antwoord geeft op de vragen hoe groot/zwaar je bent en hoe groot de shetlander is.. Waarom niet? In je profiel staat dat alleen dat je 13 bent. Daarom is het best aannemelijk dat je te groot/zwaar bent en de shetlander daarom gaat bokken.
xCelestee schreef:Galopje1 schreef:TS, Wat ik opvallend vind is dat, ondanks dat het meerdere keren aan je is gevraagd in dit topic, je geen antwoord geeft op de vragen hoe groot/zwaar je bent en hoe groot de shetlander is.. Waarom niet? In je profiel staat dat alleen dat je 13 bent. Daarom is het best aannemelijk dat je te groot/zwaar bent en de shetlander daarom gaat bokken.
idd dit vroeg ik mij ook af..