Buitenrit Zuid-Holland / Noord-Brabant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suuszels

Buitenrit Zuid-Holland / Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 20:51

Hallo,

Binnenkort wil ik een buitenrit gaan maken met een twee vriendinnen. We kunnen alle 3 rijden hoor, maar waar is het een beetje leuk rijden? en worden de paarden goed verzorgd? een rit van 2-3 uur is prima.

Ik woon zelf in Dordt dus Brabant is ook prima bereikbaar.. Het liefst max. een uur rijden vanaf Dordrecht/Rotterdam maar stel je hebt echt iets geweldigs mag het wel wat verder zijn maar niet in Drenthe of Limburg ofzo!

Groetjes, Suzanne

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Buitenrit Zuid-Holland / Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:53

drunense duinen? weet alleen niet hoe ver dat voor jullie is

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 20:56

Ja maar daar heb je manege van Loon en heb daar al allemaal vage verhalen over gehoord (stro in dekjes? ) zelf nooit geweest hoor, dus misschien dat het inmiddels verbetert is??

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 20:59

ik heb een eigen pony, dus daar ging ik zelf altijd heen, maar je kunt ook kijken of er in helvoirt of in giersbergen een manege is?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:03

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:22

Rondom de Drunense Duinen heb je wel wat meer dan alleen manege van Loon hoor. Zo heb je Maaike's Adventure stallen in Drunen, Manege Pullens in Kaatsheuvel en manege Duijksehoef in Kaatsheuvel (of is het Loon op Zand?).
Strodekjes heeft manege van Loon ook niet meer. Ze hebben nu gewone dekjes met een bontje.
Ik hoor goede verhalen over Maaike en de Duijksehoef. Hoe Pullens het doet met buitenritten, weet ik echt niet. Van Loon is gewoon heel erg bekend van de buitenritten, je rijd daar het terrein af en je zit in het bos. Bij de Duijksehoef zit je ook zo in het bos, maar dan moet je nog een aardig eind rijden om in de duinen te komen. Maaike zit ook vlakbij de duinen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 21:33

Het was ook niet om manege van Loon af te kraken ofzo maar omdat ik eerder zulke negatieve verhalen heb gelezen zal ik daar toch wat minder snel heen gaan :)
Bedankt in elk geval ik zal eens kijken en overleggen!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:33

misschien manege bakker?
in noorwijkerhout, of is dat te ver voor je?
http://www.manege.nl Ik was er erg tevreden over, strandrit van 2 uur gemaakt, prima paarden, prima rit :)

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 09:46

Als je van koudbloeden houd, de www.tinkerboerderij.nl daar heb je ook pannekoekenritten en andere ritten maar ook gewoon 2 of 3 uur rijden. Ligt in Uden.

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 15:03