Ervaringen met Hoursinne, België?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Miss

Ervaringen met Hoursinne, België?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 18:21

Haay,
Ik wil zomer 2012 misschien op ponykamp bij de Hoursinne in België, samen met een vriendin.
Duzz nu zou ik daar wel wat meer over willen weten want hun ene site doet het niet :?
Is iemand daar ooit geweest (ja vast wel :p)?
Dankuu

trojka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 14:17

Hoi Little

Inmiddels doet onze website het gelukkig weer;)
We hebben ook een facebook pagina waar we contact hebben met een aantal van de meiden die bij ons zijn geweest:)
Neem maar eens een kijkje op Stal hoursinne en http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1590842967

Groetjes

Stal Hoursinne

jennifer1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 14:34

Hoi Little Miss,

Ja ik kan je zeker wat te vertellen over Stal Hoursinne... Ik ben er dit jaar in de zomervakantie geweest, voor een week, en vond het helemaal te gek! De mensen van wie de stal is, Henk en Laurenca, zijn ontzettend leuk. Ze zijn heel goed voor hun paarden, en ook voor hun andere dieren natuurlijk. En dat kan ook niet anders want hun paarden zijn erg lief. Misschien wist je dit al, maar ze rijden zonder bit en met lange teugel. Heel anders dan wat ikzelf gewend was, maar ik moet zeggen dat ik nu niet meer anders zou willen. Alle ritten gaan door het bos, maar dan ook echt letterlijk dwars door het bos! :D Van de paden moeten ze het niet zo hebben, dus je crosst heerlijk tussen de bomen door, en door de beekjes. Ik weet zeker dat je er een geweldige week zult hebben, want je kunt er van alles doen en Henk en Laurenca zijn ook voor allerlei gekke dingen in. Stuur maar gewoon een bericht hoor als je meer wilt weten, maar ik zag dat je de site inmiddels al hebt en daar staat eigenlijk ook alles op. En ze hebben trouwens ook een facebook pagina met ontzettend grappige foto's! :D Altijd leuk om de paardjes te blijven volgen.

Groetjes!

Little_Miss

Re: Ervaringen met Hoursinne, België?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 19:40

Dankuuu allemaal!
Ik krijg hier echt ontzettend zin van om te gaan :D!

trojka

Re: Ervaringen met Hoursinne, België?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:43

hoi jennifer

Harstikke leuk om jou hier ook terug te zien:)))

Groetjes en tot volgend jaar he;)