[PG] Quinty, 11jarige Nrps merrie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

D_iantha

[PG] Quinty, 11jarige Nrps merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 14:33

Hallo Allemaal,
Ruim 2 jaar geleden heb ik noodgedwongen mijn Nrps Merrie Quinty moeten verkopen, i.v.m een peesblessure, waardoor ze afgekeurd was voor de sport.
Maar nu vraag ik me af waar ze is en hoe het met haar gaat, Zij was nl. mijn eerste paard die ik van mijn ouders kreeg.
Ik weet dat we haar "perongelijk' aan handelaren hebben verkocht, ze deden zich voor als een aardig stelletje, die opzoek waren naar een maatje voor hun pony, en als knuffel pony voor hun dochter.. Helaas schijn bedriegt, en het waren handelaren!

Wat gegevens:
naam : Quinty
Schofthoogte: 147/148
geb.data: 28 mei 2000
kleur/aftekeningen/opmerkingen : Vos, 3 witte voetjes, rechts achter bruin. links achter staat een beetje scheef naar binnen gedraaid.. (ze staat sowieso niet zuiver op haar voetjes) op haar hoofd heeft ze een kolletje, wat meer op een scheef gegroeide denneboom lijkt.
Vader: Elton ox ( toen die tijd goedgekeurde Duitse arabisch volbloed hengst, heeel gaaf paardje ;) )
moeder: Ciscka, (ook een vosje, met 4 witte beentjes, en een bles)

haar karakter: Ik vond Quinty altijd een beetje een angst haas, als ze ook maar dacht dat ze in het nauw werd gedreven, steigerde ze altijd al snel. Minstens 4 keer per week gaf ze bij mij altijd een mooi showtje weg, want ze kon zeker heel mooi lopen, het was ook echt een heet hoofd! Voor de rest was het een lieve en voor 99% betrouwbare pony, ze kon nog al een onvoorspelbaar en springerig zijn.Ze was heel lief voor kinderen, en verkeer ging ook goed, alleen grote vrachtwagens vond ze wel eens eng. Ze was ook zeker geen springtalent, ze vond de bakjes altijd doodeng! Ik denk ook dat er nog wel een litteken zichtbaar is op haar linker bil. Dat was toen een abces, van een 'naar binnen' geslagen mok bacterie.

hier onder wat foto's van Quinty:

Afbeelding

Afbeelding

Wie o wie kent Quinty, en weet waar ze is!

Groetjes..

D_iantha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 08:44

gevonden! Na 7 jaar! en nog terug gekocht ook! Dus hier mag een slotje op!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [PG] Quinty, 11jarige Nrps merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:43

Fijn! Bij deze het slotje.