TTC sportstatus

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Armanie

TTC sportstatus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 15:36

Ik ben geselecteerd voor het TTC, ik krijg dus ook een sportstatus.

Met deze status kan ik dus bepalen wanneer ik op school lessen wil volgen enzo..
Maar nu weet ik niet of ik waal naar deze TTC lessen wil, omdat deurne toch een uurtje van ons af ligt. Ik mag dus kiezen van mijn ouders of ik bij een bekende trainer wil gaan lessen of naaar de TTC lessen.

Nu zit ik met het probleem: krijgt je voor de TTC sportstatus een pasje? Want als ik niet naar de lesse ga krijg ik natuurlijk ook geen status. en moet ik dus tot s'avonds naar school?

Snappen jullie mijn probleem een beetje?

groetjes janou

mistid

Re: TTC sportstatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 17:13

Ik heb een topsportstatus en kan een aangepast rooster krijgen, tussenuren opgevuld enzo. Hoef geen gym te volgen. Je krijgt gemakkelijker vrij. Is echt wel een musthave om eerlijk te zijn!

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 19:53

jhaa, ik heb nu ook kunnen kiezen voor alleen een morgen programma op school

Maar krijg je een pasje voor die status?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 20:44

Nee die heb ik in ieder geval niet, alleen een zelfgemaakte van school om aan te tonen dat we topsport zijn bij de docenten.
LOOT regelt het met je school

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 21:05

heb je die zelfgemaakt? haha hoe dat dan? geloofde ze je anders niet ofwat?

hoe heb jij die status gekrege dan?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:32

Nee die heeft de topsportmentor gemaakt voor alle LOOT leerlingen. Is bedoeld voor de keuzelessen, die hoeven we niet in te schrijven maar mogen wij zo inlopen en dan het pasje laten zien.

Ik zit bij het HTC :)

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 15:58

mistid schreef:
Nee die heeft de topsportmentor gemaakt voor alle LOOT leerlingen. Is bedoeld voor de keuzelessen, die hoeven we niet in te schrijven maar mogen wij zo inlopen en dan het pasje laten zien.

Ik zit bij het HTC :)

ik krijg me status potverdorie niet bij het htc... ;( en school werkt voor geen meter mee...
hopelijk kunnen ze er echt wat aan doen anders stop ik ermee.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:59

Krijg jij hem niet Nicole? Wat belachelijk!
Ik weet trouwens nieteens of ik hem al wel officieel heb, maar mijn topsportmentor weet dat ik er weer bij zit en heb alle faciliteiten ook gewoon al. Ik had vorig jaar en het jaar ervoor trouwens ook een hogere status dan aan aantal anderen van het htc omdat ik toen nog een actieve startkaart had waarmee ik ZZ was, hoe dat dit jaar zit weet ik niet... heb nu iig nog een startkaart waarmee ik Z ben.