Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is dit enkel bij de Speed Air dat dit kan van GPA of ook bij de andere modellen?

Hyposjuhhh schreef:Ik moet ook altijd mn knot zowat van mijn hoofd aftrekken (CO Fiona), maar blijft gewoon zitten. Gewoon een keertje thuis proberen!

Pas_de_Deux schreef:Bij Uvex helmen kun je, als je de helm lager instelt, je knot tussen je cap en je verstelsysteem doen. Ik heb vrij lang haar en van normale dikte en dit past gewoon. Zelfs met strik.
http://www.uvexcaps.nl
CoronaLime schreef:Hyposjuhhh schreef:Ik moet ook altijd mn knot zowat van mijn hoofd aftrekken (CO Fiona), maar blijft gewoon zitten. Gewoon een keertje thuis proberen!
Precies, zo doe ik het ook. Dat er net een stukje 'staart' tussen knot & hoofd zit en dan daar je cap overheen, gaat prima.
En het hobbelt ook niet met rijden ofzo
johanne schreef:Als ik mijn knot heb gemaakt en ik moet mijn cap op, dan trek ik de bovenkant net iets naar voren. Zodat de cap daar tussen valt. Lukt dat niet trek ik hem nog iets verder naar voren. Knot maak ik met donut erbij. En is altijd een grote knot aangezien ik veel en dik haar heb. Blijft echt perfect zitten.