Onze stalmerrie Veerle komt op Hedel te staan. Dit is een friese merrie van 9 Ze is ongeveer L2 dressuur afgericht en ietwat nerveus maar verder super braaf. En de juiste ruiter heeft er echt een geweldig paard aan. Ze is verkeersmak en prima te rijden, ook recreatief.
Ze is te herkennen aan de volgende punten. Ze is wat te dik, en mist de helft van haar manen omdat ze vorige winter een deken op heeft gehad met hals en daardoor is ze de helft verloren. Ze is niet al te groot, ik denk tussen de 1,50 en 1,55. Ze staat daar waarschijnlijk met twee friezen veulens, die zijn ook afkomstig van onze stal.
We willen heel graag weten waar ze terrecht komt. we vinden het dan ook verschrikkelijk dat ze verkocht wordt op Hedel en zijn bang dat ze handel in gaat.
hoezo plaats je hier dan een advertentie? je doet toch zelf je paard naar hedel?
...
Annem84
Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-11 18:31
Nee was als ze van mij was, was ze echt de handel niet ingegaan. Ze is ban de eigenaar van een fokkerij met friese merrie. ik rij zijn paarden
tiffclaus
Geplaatst: 04-11-11 18:36
Wat ik vroeger ooit deed als het veulen van mijn verzorgpaard verkocht werd op de hedel markt was aan het halster een klein buisje maken (zo iets als waar je het adres van je hond op vermeld)
Daar kan je een klein briefje in doen waarin je het schrijft of ze even willen laten weten waar het paard terecht is gekomen per mail of telefoon.
Dat werkte vroeger prima, ik kreeg eigenlijk altijd een adres toegestuurd waar het veulen gebleven was
Wel rot voor je, ik ken het gevoel en dat is hardstikke rot...
Ze heet Sietske op papier dus als Veerle zal niemand haar uiteindelijk kennen. Ik hoop zo dat ze een fijn baasje vind en het zou zo veel beter zijn als t anders was gelopen. Helaas kunnen we er niks aan doen buiten hoop hebben op een fijne nieuwe baas.
De handelaar heeft beloofd het halster om te laten. maar je weet natuurlijk niet of een volgende handelaar dat ook doet. of erger nog dat ze een enkeltje italie heeft gekregen.. Echt ik wil er niet over nadenken vooral omdat er zo verschrikkelijk veel friezen te koop stonden.
ik weet niet of je jolijn kent maar jolijn zei haar gereden te hebben. en jolijn heeft haar op hedel nog gezien. ik hoorde van haar dat ze verkocht is. als je jolijn niet kent of geen nummer vasn haar hebt stuur mij dan even een pb. dan neem ik contact op met haar en kun je zo mischien mee te weten komen.