Van het weekend wordt het mooi weer en voordat we de winter induiken nog een mooie kans om een leuke bosrit te maken. Hier in de buurt is er niet zoveel. Maar het mastbos is denk ik goed aan te rijden.
Ik ben er alleen nog nooit geweest. Iemand tips? Zijn de ruiterpaden goed? Waar kan ik mijn trailer het beste parkeren?
Je kan ook 20 minuutjes verder rijden en in de Drunense duinen gaan rijden. Mastbos heb ik alleen gewandeld. Vond het ook niet zo heel groot. Volgens mij ben je er te paard zo doorheen. Scheelt wel dat je dan ook niet zo makkelijk verdwaald.
Je kunt een aardig groot rondje rijden door het mastbos, je kunt je trailer het beste parkeren bij de kogelvanger (cafe) Dan gewoon een kwestie van de weg over steken het bos in, en de ruiterpaden volgen! Veel plezier!
In het Mastbos kun je zeker wel zo'n 2 a 3 uur rijden. Wij gaan er zelf ook vaak heen met de buitenritten. Het beste kan je parkeren aan de Galderseweg, bij het cbr.
wij zijn 1 keer in het mastbos geweest en hebben de trailer en vrachtwagen geparkeerd in de buurt van restarant de boschwachter, paarden zadelen en we hebben er een ronde gemaakt, eenmaal thuis gekomen heb ik op de kaart gekeken en gezien dat je zeker een mooie en lange ritten kan maken al daar. Waar moet je vandaan komen? Maak er een mooi weekend van met je paardje
Mocht je willen uitwijken naar de Drunense Duinen die hierboven genoemd worden en een parkeerplek zoeken: bij Manege van Loon in Loon op Zand kun je gratis parkeren. Daar kun je ook een dagpas (verplicht voor dat gebied) en een kaart van de duinen kopen.