Indoor friesekampioenschappen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Deliana27

Indoor friesekampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 15:47

Hallo bokkers,

Over 3 weken ga ik de overstap met mijn pony maken naar de L1 en omdat heel veel erover hadden dat je als L rijder wel aan het indoor friesekampioensschappen mee mochten doen wou ik toch nog even zekerheid hebben. Want ik heb ook wel gehoord dat je pas met L2 mee mag doen.

Ik zou zelf wel heel graag mee willen doen. :)

Alvastbedankt!

x

Ik heb nog even op de knhs site gekeken en dat vond ik ook erg verwarrend want daar stond: ' in de klassen L, M en Z' maar als je dan bij programma kijkt voor dit jaar indoor NK staat er ' dressuur pony's L2 t/m Z2

Vind dit best verwarrend, ik weet nu niet wat ik moet denken overal van want iedereen zegt ook wat anders.
Laatst bijgewerkt door Deliana27 op 02-11-11 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

loriene

Re: Indoor friesekampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:50

Indoor is vanaf L2.

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 15:52

loriene schreef:
Indoor is vanaf L2.

Waarom is het dan niet gewwoon ook L1 want op de KNHS site staat voor alle klasses L, M en Z

loriene

Re: Indoor friesekampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:53

Waarom weet ik ook niet,moet je het KNHS vragen.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:54

Omdat L1 niet afgevaardigd wordt naar het NK. Alleen outdoor heb je de B en L1 dressuur en B springen bij de kampioenschappen.

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 16:01

riannhuh schreef:
Omdat L1 niet afgevaardigd wordt naar het NK. Alleen outdoor heb je de B en L1 dressuur en B springen bij de kampioenschappen.

Oke jammer! dan moet ik maar even wachten tot outdoorseizoen weer. hihi kunnen we miss ook nog wel een klasse hoger proberen haha :P bedankt voor jullie reactie's allemaal!!