Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjolvir schreef:Doorgaans heeft de stal zelf een contract en daar ben je het mee eens of niet en je kan dan nog wat aangeven wat jij belangrijk vind.
Afh. van het land, kan je misschien niet altijd 8 uur naar buiten (Denk aan extreem nat, weet niet wat voor bodem ze daar hebben).
En ruwvoer, bodembedekking, zijn vaak niet ongelimiteerd.
Zou dat dus echt goed afspreken.
Weet je zeker dat er voor die 150 euro ook brok bij zit?
En misschien wil jij wel hele andere brokken voeren dan ze op stal voeren? (weet je wat ze voeren?)
Neem aan dat je ze dan toch echt zelf moet kopen.
Duhelo schreef:het is een particulier die bij uitzondering mijn paard wil stallen, heeft zelf geen contract maar mocht het zelf opmaken.<snap>
Nu heeft hij gezegd dat ze 24/7 buiten zouden staan met schuilstal.
Toen ik vorige week belde om ze dinsdag te brengen, zei hij dat hij de schuilstal ging klaarmaken zodat ze s nachts met zijn 4 naar binnen kunnen, maar ik heb niet goed begrepen of ze opgestald zouden staan, of dat de stal gewoon zou open zijn.

Duhelo schreef:Paarden hebben gigantisch veel land, dus over ruwvoer maak ik me niet echt zorgen, ze hebben altijd wel te knabbelen. Enkel is ze wel gewend om na het rijden wat brok te krijgen, dus dat laat ik zeker niet vallen, maar ben niet van plan om zelf nog extra voer te kopen als ik al 150 euro betaal voor wat hooi en brok.
. Wat zijn de prijzen normalerwijze in jouw regio? Succes trouwens, met je nieuwe stalling!Duhelo schreef:kan ik "eisen" inzetten in de zin van dat <snap> ik zelf naar behoefte mag voordroog en brok bijvoeren (die de stal voorziet?