Hallo Bokkers,
Bij deze een dringende oproep aan mensen die iets weten over mijn paard Wiwabalia. Ik heb Wiwabalia van Huib Crebas gekocht. Toen ik haar kocht was ze erg aan de magere kant en het enige wat mij vertelt is dat ze 'ooit' wedstrijden heeft gelopen. Ook zou zij 2 veulens op de wereld hebben gezet. Toen ik met Wiba een startkaart aanvroeg en wedstrijden wilde rijden, ben ik er via de KNHS achter gekomen dat Wiba klasse Z + 2 winstpunten is, er is nooit met haar dressuurmatig gestart. Haar vader is Kojak en haar moeder is Subalia.
Wiba is in het bezit van een stamboom en paspoort.
Haar officïele naam is Wiwabalia, ze is een merrie van 1,68 hoog. Haar kleur is donkerbruin en ze heeft een witte kol en ook wit onderaan haar benen, niet veel maar wel duidelijk zichtbaar, vooral achter. Ze is nu 8 jaar oud en nu ongeveer 1 jaar in mijn bezit.
Wie ó wie heeft haar in zijn bezit gehad, mischien uitgebracht of bijgereden? Of kent haar van vroeger? Je kunt ook via PB reageren.
Alvast bedankt voor de reacties!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-05-14 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd