Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angela schreef:Ik heb zelf onderdekens van verschillende merken gehad op verschillende paarden, en nog nooit meegemaakt dat er 1 ging schuiven. Wat ik wel altijd doe is de bilkoorden (die van de onderdeken, langs het been weer naar de deken gaan) vastmaken aan zowel de onder, als de boven deken (meestal 2 ringetjes in 1 slotje, soms past het koord door de ring van de onderdeken, dan klik ik hem vast aan de bovendeken).
Jooliieen schreef:Bedankt!
maar ik heb een amigo winterdeken en deze heeft geen bilkoorden, alleen een koort achterlangs bij de staart.
. Geweldig systeem. Onder de nieuwe buitendekens kun je ze zelfs aan de hals met klittenband bevestigen, maar ook zonder dat liggen ze stevig.
Ik heb Josie gemaild over de prijzen
Ik heb ook nog even gekeken bij ej.nl en dan de deken van epplejeck of barato, iemand daar ervaring mee?
Om het makkelijker te maken dus
jwbos schreef:Wellicht is dit iets voor je:
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section= ... ductID=705
Deze onderdeken heeft een gesloten voorkant en de beensingels van een bovendeken gaat door een uitsparing heen waardoor de deken niet kan gaan schuiven.