Pink Ribbon steunen met je paard.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TonyLover_

Pink Ribbon steunen met je paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 13:52

Hoi Hoi,

Ik zat een beetje na te denken hoe ik misschien Pink Ribbon kan steunen. Ik zag op de site staan dat je ook evenementen of een actie kan organiseren. Dat lijkt mij wel leuk. *\o/* Ik dacht een beetje aan een rit op je paard. En per km die je paard loopt geld. :j

Ik zit er nog maar een beetje over na te denken! Er is nog helemaal niks afgesproken of iets! :Y) Misschien gaat het ook niet gebeuren maar dat ligt eraan.

Maar mijn vraag is: Lijkt dit jullie een goed idee? Of hebben jullie zelf een idee hoe je samen met je paard Pink Ribbon kan steunen?
Dan hoor ik dat graag. +:)+

XxX O:)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:51

uhm ik geloof dat er toch wel al iets bestaat en dat ging dit jaar geloof ik via enjoy the ride maar ik heb er verschillende mensen over horen praten en dat ze al een hoop centjes bij elkaar hebben helaas was dit in begin oktober dus misschien volgend jaar ook meedoen? ik wel in ieder geval!!!

[BRT] Enjoy the ride Pink Ribbon 2 okt. KNHS Centrum Ermelo check hier maar even!

Brainless

Re: Pink Ribbon steunen met je paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:53

2 oktober was een grote landelijke Pink Ribbon rit.
Hoogstwaarschijnlijk komt er volgend jaar weer 1.

TonyLover_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 14:54

Oh okee ja dat is waar. Ik zag het net op internet staan! :+ Maar ik kan misschien wel voor iets anders kijken. Wat wel met je paard is. :j

enjoyriding8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 00:42

Als je wilt buitenrijden in Noordholland, kun je met je paard naar de Kennemerduinen gaan. Je hebt daar diverse ruiter routes, en je kunt vanaf Zandvoort tussen 15 oktober en 15 april op het strand rijden. De duinen zijn het hele jaar beschikbaar, mits er geen sneeuw ligt natuurlijk. Manege de Baarshoeve organiseert buitenritten op maat, met instructie/begeleiding van hunzelf en evt met paarden van de manege. Je kunt ook met je eigen paard komen en dan een instructrice bespreken om met je mee te gaan, of met je groepje als je met meer bent. Zij hebben ook kaarten/vergunning om in het Pannenland te rijden. (Dat is richting Noordwijk). Als je een midweek of weekend naar Zandvoort en wilt genieten van de natuur en de herten en ander wild te paard of wilt gaan met je eigen paard, moet je wel even van te voren bespreken. Je kunt dan evt een "vakantiebox" huren.
http://www.debaarshoeve.nl