Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PercyLeen schreef:De wettelijk minimum uurlonen liggen voor 23 jaar en ouder op 8.38 bruto per uur! Dan kom ik niet op 1435?
haike schreef:PercyLeen schreef:De wettelijk minimum uurlonen liggen voor 23 jaar en ouder op 8.38 bruto per uur! Dan kom ik niet op 1435?
Klopt wel hoor, zie deze link: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... mloon.html
TS; je hebt PB
klijntje22 schreef:daar houd je ongeveer €1200 van over, dus is te doen.
en als je BBL-er bent moeten ze je ook gewoon betalen, maar dat is dan zeker wel nog veel minder?
Daar maken ze vaak misbruik van
MarliesV schreef:MiniBoots, het wettelijk minimum loon kan nooit lager zijn in de CAO dan dat het door de overheid is vastgesteld.
Heb jij een uitdraai oid van de agrarische CAO waarnaar je refereerd. Kan er namelijk via internet niet wat over vinden aangezien er meerdere zijn.
TS, 1435 euro bruto is geen vetpot. Maar het is aan jezelf te bepalen of je voor dat geld hard wilt werken, veel uren wilt draaien en niet altijd het 'gezelligste' werk wilt doen in de paardensector.
Als jij er achter staat en tevreden bent met het loon dan moet je het gewoon doen.

MiniBoots schreef:MarliesV schreef:MiniBoots, het wettelijk minimum loon kan nooit lager zijn in de CAO dan dat het door de overheid is vastgesteld.
Heb jij een uitdraai oid van de agrarische CAO waarnaar je refereerd. Kan er namelijk via internet niet wat over vinden aangezien er meerdere zijn.
TS, 1435 euro bruto is geen vetpot. Maar het is aan jezelf te bepalen of je voor dat geld hard wilt werken, veel uren wilt draaien en niet altijd het 'gezelligste' werk wilt doen in de paardensector.
Als jij er achter staat en tevreden bent met het loon dan moet je het gewoon doen.
Er is een aparte CAO voor de ''agrarische'' sector.
Hoe en wat en waar...??
MiniBoots schreef:Zover ik weet, was dat wel toen ik op stal(manege/pension) werkte.
Misschien is het tegenwoordig weer anders, maar dat is wat ik weet.
En zover ik weet is daar nog steeds een aparte CAO voor.
Maar is het tegenwoordig anders ingedeeld.
Veel mensen denken, leuk met paarden werken, lekker rijden etc etc.. maar er komen nog veel meer dinge bij om de hoek kijken!