Ik heb nooit nog een paard gezien/gehoord die dit ook doet. Zijn er ook bokkers met paarden die ook met de mondklapperen? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb nooit nog een paard gezien/gehoord die dit ook doet. Zijn er ook bokkers met paarden die ook met de mondklapperen? 

IMJ schreef:Mijne doet het, en vooral als ie wat ziet dat ie eng vindt. Dan gaat het steeds sneller!

Mette schreef:Jaaaa mijn haflinger! Net een goudvis! Maar alleen met haar onderlip. Ik zal er wel eens een foto/filmpje van maken, heb nu zo niks op mijn computer, maar het is echt hilarisch om te zien
Mensen die langs de bakrand zitten doen haar ook altijd na als ze langskomt
En als ze iets eng vindt dan houdt ze juist op. Als het dan weer niet interessant is gaat ze rustig weer verder met dr goudvis-imitatie
Of hij houdt haar lippen bij elkaar!
AxS136 schreef:IMJ schreef:Mijne doet het, en vooral als ie wat ziet dat ie eng vindt. Dan gaat het steeds sneller!
Die van mij klapperd snel &en hard als je stilstaat, hoe meer je versneld hoe minder het klapperen word,en hoe zachter het word.![]()
Heb het idee dat ze soms na een uur, last van haar lip had, bij het afzadelen liet ze de lip vaak loshangen!
PS. Doet die van jou het zonder bit ook?
Van mij wel....