Stewart Oster 150watt Scheermachine

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

060606

Stewart Oster 150watt Scheermachine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 11:12

Na wat bedrijven te hebben afgebelt om een scheermachine te huren voor mijn paarden en elke keer te horen te krijgen dat ze allemaal al verhuurd zijn lijkt het mij toch beter zelf een eenmalige aankoop te doen van een goed scheermachine.

Nu heb ik de Stewart Oster 150watt ergens op het internet gevonden, en vroeg ik mij af of er een aantal mensen zijn met ervaringen met dit scheermachine? Ik heb hem gewoon uit een aantal scheermachines uitgekozen, vond hem er goed uitzien en de prijs ( 287,00 ) vind ik ook netjes. Maar daar scheer je een paard natuurlijk niet mee, het gaat er ook om of het goed meegaat, niet al te warm word.. etc.. dus ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Afbeelding

Nathalie84

Re: Stewart Oster 150watt Scheermachine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:59

het is niet deze machine, maar wel de zelfde prijsklasse. Ik scheer er op jaarbasis 50-60 paarden mee, soms 3-4 achter elkaar. Namelijk met de Heiniger progress, maakt geen herrie, licht in de hand, wordt niet warm. Geen idee of je er iets aan hebt, maar vind deze er persoonlijk groot en lomp uitzien. Daarnaast is hij goed te verkrijgen (paardendrogist)

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:34

Volgens mij heb ik bovenstaande ook. In ieder geval een Oster.
Ben er erg tevreden over. Vind ook dat ie echt niet snel warm wordt.

060606

Re: Stewart Oster 150watt Scheermachine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 20:21

Oke bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb hem nu al besteld dus maar hopen dat hij goed is :D