Wat vinden jullie belangrijk aan een plastron?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_Bling

Wat vinden jullie belangrijk aan een plastron?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-11 14:08

Hallo allemaal,

Ik maak bijzondere plastrons en krijg natuurlijk van mijn klanten feedback over mijn producten.

Ik ben benieuwd wat jullie belangrijk vinden aan een plastron, moet de plastron bijvoorbeeld lekker zitten? of wil je er vooral mee opvallen? Hecht je waarde aan een plastron of vind je het maar een lastig onderdeel van je wedstrijdoutfit!
Wat ben je bereid om te betalen voor een MOOIE plastron? ga je liever voor een simpele of misschien een ingewikkeldere plastron( Knoopplastron)
Geeft een plastron je stress voor de wedstrijd?

Een hoop vragen waarvan ik heel benieuwd ben wat jullie er op antwoorden.
Ik hoop dat er belangrijke dingetjes uitkomen die ik mee kan nemen in het ontwerpen van mijn bijzondere plastrons, en dat ik daardoor mijn product nog meer kan verbeteren!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

nicole1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 14:18

zelf vind ik een plastron niet nodig. het ziet er zo tuttig uit.

als ik er dan een zou dragen zou het wel een beetje een opvallende zijn, een apart model bijvoorbeeld. heb er ooit een gezien met kleine strass steentjes en een beetje een gekreukt model..heel erg mooi

Biskwie

Re: Wat vinden jullie belangrijk aan een plastron?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:00

Een mooie plastron, is een plastron die zeer gebruiksvriendelijk (qua wassen, strijken, omdoen). Met zo min mogelijk inspanning, moet hij zo netjes mogelijk tonen. Daarbij vindt ik dat de plastron wel mag opvallen, maar niet op een storende manier aandacht mag trekken.
Ik ben bereid om meer te betalen voor een mooie plastron. Echter vindt ik wel dat prijs/kwaliteit in verhouding goed moet zijn. Ik vindt de plastrons, zoals jullie ze aanbieden, flink aan de prijs.
Als de afwerking verfijnder zou zijn geweest, kwam het al meer in de buurt.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:01

ik vind jullie plastrons ook duur, daarnaast heb ik zelf liever een mooie plastronspel op een gewone neutrale plastron, dan andersom.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:08

Ik vind de plastrons die jullie aanbieden ook erg duur voor wat je ervoor krijgt. Ik zou liever een goedkopere prijs zien of een verfijndere afwerking.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:09

Ik houd zelf heel erg van plastrons die zelf geknoopt moeten worden, die kan ik dan lekker hoog opwerken, mooie speld erdoor, that's it.

Ik vind zelf de plastrons die jullie aanbieden niet alleen erg duur, maar ook saai en strak, ik houd zelf meer wat een iets lossere vlotte stijl. Ook de afwerking vind ik niet geweldig overkomen op de foto's.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:34

om eerlijk te zijn vind ik ze erg duur.. ze zien er allemaal het zelfde kuit (behalve qua steentje), misschien iets met van die plooien erin?? ze zien er nu erg stijf uit vind ik persoonlijk :o

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:37

Ik heb een plastron van jou en ben er super blij mee. Ik zou eigenlijk niet weten wat er aan veranderd zou moeten worden :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:37

Ik vind jullie plastrons juist veel te opvallend. Ik zou het zelf iig nooit dragen. Ik houd van een simpele plastron, met een mooie, strakke maar vooral ook eenvoudige speld er doorheen.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 01:31

ik vind ze belachelijk duur als je naar andere luxe modellen kijkt, daar betaal je de helft!

verder, is het hier dmv hotfix dat je de steentjes erop zet??

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 09:09

ja dat viel mij ookal op, ik koop dan liever zelf steentjes en zet ze erop. Ik vind dat ooteman een paar mooie plastrons heeft, daar zou ik wel een andere versie van willen :)

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 09:13

Vjestagirl schreef:
Ik vind jullie plastrons juist veel te opvallend. Ik zou het zelf iig nooit dragen. Ik houd van een simpele plastron, met een mooie, strakke maar vooral ook eenvoudige speld er doorheen.

Dat heb ik ook, vind ze te ingewikkeld. Het is en een piping, en een apart ander model, en steentjes.
Te veel fratsen voor mijn doen.
Vind het juist een onderdeel dat je niet al te veel wilt laten opvallen, vind het mooier als het jasje meer opvalt.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 09:15

Ik heb gister van CH een satijnen plastron opstaand model meegenomen bij emmers, met strassrand boven en onder en steentjes op de 'flap'. Die laatste steentjes was niet persee nodig geweest, maar zonder hadden ze hem alleen nog maar met roze, dat vond ik toch iets te veel van het goede :P
Denk dat dit wel genoeg zegt. Ik vond jou plastron met pareltjes ook wel mooi maar dan moest ik weer gaan bestellen dus heb ik deze gekocht :P
Ik vind een opvallend jasje ook mooi, maar het moet geen kermis worden, ik heb alleen strass knoopjes en geen randje op mn kraag, omdat die er niet zit vind ik dat een leuke plastron dan wel mag. Wel alleen voor dressuur, voor springen zou ik het ook gewoon op een wit shirtje houden.

Horse_Bling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 10:07

Bedankt iedereen voor jullie reacties! Het blijft natuurlijk altijd "smaken verschillen" en dat is maar goed ook.
Ik ben serieus met mijn produkten bezig en vind het erg belangrijk om mijn producten aan te passen aan de wensen van klanten.
Mijn plastrons kunnen op twee manieren gedragen worden nl. geplooid of glad! iedere plastron wordt met de hand gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding
Ik hecht zelf enorme waarde aan een hoog afwerkingsniveau & kwaliteit! en daar is de prijs dan ook naar.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:13

Ik vind jullie plastrons erg mooi. Maar voor mij veel te duur.
Maar ik ben dan ook niet zo'n hele fanatieke wedstrijdruiter. Ik vind het leuk om af en toe te starten, als ik elke week op wedstrijd zou gaan zou het misschien wat anders zijn.
Voor mij is het dus belangrijk dat een plastron goed blijft zitten en makkelijk in gebruik is (dus makkelijk met wassen, strijken, omdoen) De kwaliteit vind ik niet eens zo heel belangrijk. Het is maar een klein onderdeeltje van je tenue en als het netjes is dan is het goed.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:47

Ik heb de plastron van de onderste foto hierboven maar dan met een wit bovenrandje. De kwaliteit is van de stof en de afwerking zijn echt heel erg goed. Ik kreeg de plastron geleverd in een mooi doosje waar de plastron heel mooi in bewaard kan worden. Ik vindt de prijs kwaliteitverhouding prima. Maar ik moet zeggen ik hou ook wel van even anders dan anders :) en dan niet kijk naar de prijs

XjettekeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 17:51

Zelf vind ik het belangrijk dat hij lekker zit en ik gewoon naar links en rechts kan kijken ;)

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 10:07

Sorry maar ik vind ze te grof uitgevoerd en te duur. Als ik deze bekijk vraag ik me af of ze goed blijven met wassen, strijken etc, omdat je er toch mee rijdt en vaak alles toch wel smoezelig wordt in de buurt van paarden ;-)
Ik heb er zelf een van Couture Hippique en ben daar erg tevreden over. Deze is wit, met ruches wat best chique staat (heb friese ruin en start in zwart/wit) en speld er een flinke bling-speld op. Het materiaal is van een soort zwempakspul wat je prima kunt wassen, niet hoeft te strijken en mooi blijft. Heeft verder een klittenbandsluiting, past prima. Heb er ook wat minder voor betaald, gewoon via de website van CH besteld en met de post thuis bezorgd.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 10:12

Ze moeten vooral makkelijk te knopen zijn of het liefst dat je ze niet hoeft te knopen. Goed sluitend, niet dat er klitteband elkaar niet goed overlapt waardoor mn haar erin blijft plakken. Ennnn dat ze netjes mn blouse bedekken, sommige bedekken dit niet goed & dat vind ik storend. Lekker zittende plastrons zijn ook wel fijn :D

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 10:14

Ik heb daar eigenlijk niet zo veel eisen alleen dat deze glad moet wezen en dat ik hem zo om kan doen :)

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 10:18

Dat ik hem niet zelf hoef te strikken. Wat een ellende is dat. (weet ik nog van een ver ver verleden)
draagcomfort en gebruiksgemak zijn dus nr 1 (naast het feit dat hij aan de specificaties moet voldoen natuurlijk)
die van jou zijn wel leuk trouwens!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 18:26

en de stof moet ook niet te stug zijn vind ik..

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 18:30

Bij mijn zoektocht naar een plastron heb ik vooral gelet op kleur (moet bij mijn crème wedstrijdoutfit passen!) en ook vooral op lengte. Ik heb een vrij diep 'decolleté' in mijn jasje en ik wil er niet stukjes blouse onder zien. De plastron moest dus lang genoeg zijn om alles te bedekken.

Horse_Bling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 10:51

Dankjewel iedereen voor de reacties! Ik waardeer het enorm!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:03

Ik zal ook ff reageren!
Ik heb zelf ook een plastron van jou en ben er heel erg blij mee! :)
Denk dat het per persoon verschilt wat men wil met een plastron.
Ik heb mijn plastron bij jou besteld, omdat ik er iets aparts wilde; iets waar niet iedereen al mee rijdt. Ik heb er een lakrand bovenlangs in het bruin en een bruine piping langs. Ik heb er zelf een grote bling broche opgedaan. Ik heb nog niemand gezien die een soortgelijke heeft :)

Wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat een plastron snel omgedaan kan worden (dus geen knoopding), dat ik mijn hoofd nog fatsoenlijk kan draaien en mijn haarnetje niet vast blijft zitten in het klitteband en dat het dus iets aparts is waar ik toch een beetje de show mee kan stelen.
Je prijs vond ik prima, de manier hoe het bij ons aankwam echt super :D mooi in een doosje, wasvoorschriften en wasnetje erbij meegestuurd, gewoon super! +:)+