Hallo iedereen,
Voor een vriendin ben ik op zoek naar haar paarden Mariska Wendy en Amber. Alle drie Haflingers. Het is een verrassing voor haar, ze zei terloops tegen mij dat ze zo benieuwd is wat er van ze is geworden. Stamboomnamen weet ik helaas niet, maar wat ik wel weet zal ik hier opschrijven. Zal ook nog even kijken of ik foto's kan vinden.
In elk geval, Ze stonden in Sleen, Drenthe. Mariska was de eerste, ik denk dat ze nu zo ongeveer 20 moet zijn. Kan er 1 tot 3 jaar naast zitten hoor.
Wendy was volgens mij 3 jaar jonger dan Mariska, volgens mij geen familie van elkaar.
Amber is het veulen van Mariska. Ze is gefokt door mijn vriendin zeg maar. Ik weet het niet zeker maar het kan zijn dat dat onder de naam van 't end is gebeurd, maar dat weet ik dus niet zeker. Ik denk dat Amber van ongeveer 1996 is kan er ook weer een tot 2 jaar naast zitten.
Ik heb wat foto's gevonden van Mariska: Hier de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=4WTG8LUJ
Kwaliteit is wat slecht. Foto's kan je vergroten
Ik hoop hoop hoop dat iemand ze herkent en mij wil helpen. Het zou erg veel voor mij, maar vooral voor mijn vriendin betekenen.
Groetjes Frouwkje
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-05-12 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd