Het verkeerde pakketje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

caj2008

Het verkeerde pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 17:10

Ik heb via marktplaats een nieuwe gpa cap, broek, en schokemohle halster gekocht.
Van de week heb ik dus een pakketje gekregen met een verkeerde gpa cap, de broek die ik besteld had en een oude broek.

De cap's waren ook niet de zelfde maten dus die van haar moet te groot zijn.

Ik vond het wel gek dat ik wel de broek had die ik wou ze zij dat ze daar twee van had :S

Ik baal echt nog steeds ik mocht alles wel terug sturen en mijn geld terug krijgen maar dan heb ik nog steeds niet wat ik zo graag wou hebben. Ik heb de verkoopster al een paar keer een adres gevraagt van het meisje waar mijn pakketje dan is. Elke keer word en een beetje over heen gesproken van ja ik heb alles al geprobeerd via hotmail,twitter,hyves maar kan haar niet vinden of krijg geen berichtje terug. Nogmaals gevraagt naar het adres en krijg ik weer een berichtje terug dat het erg ver van ons vandaan is en krijg ik alleen de plaats naam.

Heeft iemand nog tips? Of weet je iemand met een nieuwe gpa cap ;)

moonwolf

Re: Het verkeerde pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:31

Ik zou alles gewoon terug sturen en tevens haar de verzendkosten laten betalen. ZIJ heeft een fout gemaakkt.
Natuurlijk wel eerst je geld terug laten boeken en daarna pas versturen. En heeft ze daadwerkelijk een andere koper waarmee ze de pakketjes heeft verwisselt?

lovey_ou

Re: Het verkeerde pakketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:14

Doet me denken aan iemand op bokt := Die had heel veel anky dekjes verkocht en iedereen had het verkeerde binnen. Ze had iedereen 6,75 gestort en toen moesten ze onderling maar ruilen..

Ik zou net als moonwolf zegt het gewoon terugsturen en haar de verzendkosten laten betalen.