ik heb dezelfde schoenmaat als normaal... volgens mij zijn ze niet waterdicht.. maar dat weet ik niet zeker... het is wel gewoon runderleer... moet je even navragen in de winkel..
Ik heb ze ook maar besteld, had nl net al koude voeten op stal ghehe Hoop dat de hoogte me past. had in eerste instantie de maat 39 besteld met een hoogte van 48 cm. Maar toch maar een mailtje erachteraan gedaan dat ik liever de maat 39 heb omdat die maar 47 cm zijn.
Kan me nl herrineren dat mijn petries ook 47 cm hoog waren en die waren echt hoog genoeg
1susanne1
Geplaatst: 27-10-11 09:09
oke, ik hoop dat ze passen! en natuurlijk warm genoeg zijn
In elk geval niks te klagen over de service/ snelheid van EJ ik heb gisteravond rond 10 over 10 besteld en een mailtje erachteraan over de maat waar ik binnen een kwartier! reactie op had dat ze het voor me aan hadden gepast. En kreeg net bericht van UPS dat ze ze opdracht van EJ hebben gehad voor het verzenden. Erg netjes
kobuss1
Geplaatst: 27-10-11 15:23
heb ze toevallig gisteren in mn handen gehad in de winkel. Beetje teddy-beren spul van binnen, denk dat ze wel warm zullen zijn inderdaad. Of ze waterdicht zijn zou ik niet weten, ik had er verder geen interresse in dus heb er ook niet verder naar gevraagd of gekeken. Qua maat heb ik ook geen idee hoe ze vallen. Al met al heb je dus eigenlijk helemaal niks aan mijn reactie
Heb ze vandaag gekocht en vind het nu al fijne laarzen ze vallen voor mij wat wijd aan de kuit maar ik heb hele smalle kuiten maar ik breng ze even naar de schoenmaker en die maakt de kuit van de laars wat smaller voor mij als dat kan! Ze zijn helemaal gevoerd van binnen met bont dus die zijn lekker warm in de winter! Het is wel echt leer dus je moet het wel invetten dan word het ook waterafstotend
Ik had ze vrijdag binnen. Helaas de bruine ipv de zwarte. Maar ik moest ze toch terugsturen om ze te ruilen voor een maat groter. Dus hoop nu snel de maat groter in de juiste kleur te verwachten Ze waren in elk geval heel lekker warm en ze zagen er ook erg stevig uit.
Voor de mensen die ze al hebben.. hoe valt de kuit? Ik wil ze misschien ook bestellen, maar als ik de maten op de website bekijk, valt de kuit vrij groot (en dat heb ik ook nodig), maar is dat ook echt zo?
Vorige week vrijdag de laarzen terruggestuurd. Dinsdag kreeg ik een mailtje dat ze binnen waren en dat ze me zsm de juiste kleur en maat zouden terugsturen. En daarna niks meer gezien of gehoord. Heb nog een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze verwachten de laarzen te kunnen versturen, maar nog geen reactie.
Vindt ik altijd gek. Als je iets besteld en bbetaald dan gaat het allemaal heel snel, maar dan gaat er iets fout. Gedeeltelijk aan hun kant en dan duurt het ineens allemaal veel langer.