[PG]Miltenie shetlandpony ong.9jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miltenielove

[PG]Miltenie shetlandpony ong.9jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 23:48

WIE O WIE HEEFT MIJN SHETLANDERTJE MILTENIE GEKOCHT OF GEZIEN?

het is een merrie en nu ong. 9 jaartjes
ze heeft een witte druppel op haar neus een bruine pluismanen.. haar vachtkleur is zweetVOS en ze heeft (toen ze nog bij mij was) witte kleine kroonrandjes.. voor de rest kan ze heeel goed springen en dressuuren.. ze kan een beetje voor de kar nog niet veel gedaan en ook western zit er in bij haar! kortom een alles kunnende pony! ook buitenritten vond ze geweldig is alleen soms niet zo lief tegen andere pony's/paarden.
ze is door de vorige eigenaar rond de zomervakantie verkocht in de richting van APELDOORN. ik weet niet precies waar of wanneeer het was het kan ook een beetje afwijken.

ikmis haar heel erg en ik had haar verkocht omdat het moest omdat ik een grotere pony wilde om wedstrijden te doen.
nu wil ik haar weer zien maar de oude eigenaar heeft haar doorverkocht en nu wil zeniet zeggen waar ze is?

heeft iemand haar gekocht of kent iemand haar graag reactie!

groetjes rubia!
Laatst bijgewerkt door Revanches op 23-10-11 10:48, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:55

Ik denk niet dat je haar gaat vinden met zo weinig informatie, er zijn nogal veel shetlanders van 9.
Een foto zou enorm helpen, evenals kleur, aftekeningen, karakter, opleidingsniveau, de datum van verkoop, waar is ze heen gegaan..

Hoop dat je succes hebt :)