Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vippie schreef:Veroon, vergeet er niet bij te zeggen dat je vlak voor de overgang naar de paarden nog M1 bij de pony's reed en daar wel de ene wp na de andere haalde. Dit is dus het levende bewijs dat je als pony tussen de paarden gewoon moeilijker meekomt omdat je toch anders beoordeeld wordt.
Nou valt Pen natuurlijk wel op tussen de joekels van WPNersgeef toe, hihihi
Vippie"]
Veroon, vergeet er niet bij te zeggen dat je vlak voor de overgang naar de paarden nog M1 bij de pony's reed en daar wel de ene wp na de andere haalde.
[/quote]
Is dat zo? Ik interpreteerde het op Fjordenwereld heel anders![]()
[quote="Veronique schreef:Ik was ook heel snel de B door en de L1 ging eerst ff iets minder maar daar was ik ook zo uit en toen de L2 dat duurde al iets langer maar vorig jaar november was ik M1 startgerechtigd, na 2 jaar. Ik mocht toen het jaar nog afrijden maar ik moest in 2003 over naar de paarden. Ik heb dus maar 3 wedstrijden ongeveer bij de pony's in de M1 gereden. We hebben toen een paar slagen gehad want ik was nog niet klaar voor de M1 toen , was al een klap in de M1 en daarna moest ik ook nog eens over naar de paarden.
Citaat:Ik denk dat je zeker wel wat beter moet rijden maar bij NIEMAND komen de punten aanwaaien ook niet bij mij met mijn KWPN-paard....
patriesjee schreef:hey,
een vriendin van mij heeft ook een fjord, daar is ze nu L2 mee......die haalt de laatste tijd ook alleen maar 135 punten enzo. ik denk dat het toch komt omdat een fjord wat moeilijker een middendraf kanlaten zien of een zijgang........ik vind dat dressuur sowieso oneerlijk is als je met een fjord of fries aankomt.........maar goed dat is mijn mening