Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) is altijd een manege pony geweest waar ik haar ook verzorgd heb, maar dressuurmatig gaan we best goed! Ik vind het zonde om nog een startkaart aan te vragen omdat ze al 16 is. Maaaar ik wil wel graag met haar een keert starten om toch een keer het wedstrijd gevoel met haar gehad te hebben. Dus als dat op deze manier zou kunnen zou het ideaal zijn. Maar als ik even snel de links doorlees is het dus onder B niveau? Want dat is wel echt aan de lage kant
Lauraennala schreef:Ik lees ook even mee, want mijn pony ( over een week mijn pony) is altijd een manege pony geweest waar ik haar ook verzorgd heb, maar dressuurmatig gaan we best goed! Ik vind het zonde om nog een startkaart aan te vragen omdat ze al 16 is. Maaaar ik wil wel graag met haar een keert starten om toch een keer het wedstrijd gevoel met haar gehad te hebben. Dus als dat op deze manier zou kunnen zou het ideaal zijn. Maar als ik even snel de links doorlees is het dus onder B niveau? Want dat is wel echt aan de lage kant
16, oud... grapjas!!!! Daar kan je als ze gewoon gezond is nog vele jaren plezier van hebben!Sjolvir schreef:Lauraennala schreef:Ik lees ook even mee, want mijn pony ( over een week mijn pony) is altijd een manege pony geweest waar ik haar ook verzorgd heb, maar dressuurmatig gaan we best goed! Ik vind het zonde om nog een startkaart aan te vragen omdat ze al 16 is. Maaaar ik wil wel graag met haar een keert starten om toch een keer het wedstrijd gevoel met haar gehad te hebben. Dus als dat op deze manier zou kunnen zou het ideaal zijn. Maar als ik even snel de links doorlees is het dus onder B niveau? Want dat is wel echt aan de lage kant
16, oud... grapjas!!!! Daar kan je als ze gewoon gezond is nog vele jaren plezier van hebben!
En ook gewoon mee starten.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!