Wie kan mij helpen? Ik wil graag een B proef downloaden en dan kunnen veranderen. Dit voor een vereniging die zelf impulsrubrieken uitschrijven en zelf de proeven willen uitschrijven. Nu aan mij de eer, ik krijg de proeven wel gedownload maar ik kan er niks aan veranderen... Wie kan mij uit de brand helpen?
Het is een pdf bestand en dat is niet te veranderen...
Sofy
Geplaatst: 20-10-11 11:16
Op http://www.studentenruiters.nl staan onder het kopje 'binnenland' en dan 'protocollen' een aantal protocollen als word-bestand. Het zijn ze niet allemaal, maar misschien dat dit een goede start is?
Proef 6. Klasse B Uitgave 2011 Datum : Ring: Volgnr.: Ruiter : Naam vereniging: Paard : Combinatienummer: Jury : Rijtijd: 5.30 minuten Rijbaan: 20x40 meter Lichtrijden, tenzij doorzitten wordt gevraagd Cijfer Corr. Bemerkingen 1 A-F-B-M-C Binnenkomen in arbeidsdraf op de linkerhand 2 H-K Gebroken lijn 5 meter 3 F-X-H Van hand veranderen en enkele passen middendraf 4 M-F Gebroken lijn 5 meter 5 E-B-E Grote volte en na enkele drafpassen paard de hals laten strekken Tussen E en H Teugels op maat maken 6 C-X-C Grote volte, doorzitten 7 Op de volte tussen X en C Arbeidsgalop rechts aanspringen 8 B-E-B Grote volte 9 Tussen F-A-K Overgang arbeidsdraf 10 E B Afwenden Linkerhand 11 C-X-C Grote volte, doorzitten 12 Op de volte tussen X en C Arbeidsgalop links aanspringen 13 E-B-E Grote volte 14 Tussen K-A-F Overgang arbeidsdraf 15 Tussen F en B Overgang arbeidsstap 16 B-H Van hand veranderen en enkele passen middenstap 17 Tussen H-C-M Overgang arbeidsdraf, doorzitten 18 B Afwenden en arbeidsstap 19 E Rechterhand en arbeidsdraf, lichtrijden 20 M-X-K Van hand veranderen en enkele passen middendraf, daarna doorzitten 21 A Tussen X en G Afwenden en arbeidsstap Halthouden en groeten Bij A in stap de rijbaan verlaten 22 Stap 23 Draf 24 Galop 25 De impuls 26 Het rechtgerichte, ontspannen en in aanleuning gaande paard 27 De houding en zit van de ruiter/amazone 28 Rijvaardigheid en het effect van de hulpen 2x 29 Verzorging van het geheel Subtotaal Strafpunten Totaal
wil je er nog meer hebben?
fresco
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-11 11:46
thanks lielle,
maar wat ik zoek is de orginele versie met de lijntjes er omheen. zodat ik die zo kan afdrukken en als protocol kan gebruiken.
Dat kopieerde en plakte ik in excel (bovenstukje had ik gewoon een printscreen van gemaakt, die geseleceerd op paint en die in excel geplakt ) en toen met een randje er omheen: