Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Belle_Siem schreef:Ik heb even het wedstrijdreglement dressuur erbij gepakt. Was dit een geheel gesloten ring? Dan klopt het. Dan volgt uitsluiting en 2 verliespunten. Wel een beetje flauw van de jury. 2 strafpunten op het totaal puntenaantal is dan meer in proportie vind ik.
Belle_Siem schreef:Ik heb even het wedstrijdreglement dressuur erbij gepakt. Was dit een geheel gesloten ring? Dan klopt het. Dan volgt uitsluiting en 2 verliespunten. Wel een beetje flauw van de jury. 2 strafpunten op het totaal puntenaantal is dan meer in proportie vind ik.
Miepie77 schreef:Belle_Siem schreef:Ik heb even het wedstrijdreglement dressuur erbij gepakt. Was dit een geheel gesloten ring? Dan klopt het. Dan volgt uitsluiting en 2 verliespunten. Wel een beetje flauw van de jury. 2 strafpunten op het totaal puntenaantal is dan meer in proportie vind ik.
nee ring was niet gesloten, A stond iets terug zodat je zelf binnen kon rijden, net voorbij de opening gebeurde dit
Telstar2000 schreef:Die 2 verliespunten is geen keuze van de jury, de beoordeling voor het gebeueren doet daar niets aan, uitsluiting is 2 verliespunten, zo door het KNHS bepaald.
. En als je wel uitgesloten wordt is het correct, conform reglementen.