Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KarinvdM schreef:Ik vond dat het tijd werd dat ik iets terug ging doen voor de sport.
KarinvdM schreef:Ik vond dat het tijd werd dat ik iets terug ging doen voor de sport.
Gelukkig bleek ik het erg leuk te vinden en jureer ik inmiddels al 12 jaar met erg veel plezier.
Ik hoop nu in januari te mogen beginnen met de Z-cursus
Daarnaast moet ik waarschijnlijk in de loop van volgend jaar een heftige operatie ondergaan aan mijn rug waardoor ik 6 tot 9 maanden niet zal kunnen en mogen paardrijden, ik wil dan ook graag als jurylid betrokken blijven bij de sport. KarinvdM schreef:Ik vond dat het tijd werd dat ik iets terug ging doen voor de sport.

linky schreef:Ik ben er juist mee opgehouden; jureerde springen, dressuur tm. M2 en afdelingsdressuur.
Elk weekend al die chagerijnige gezichten................ en bij de pony's de ouders........... de weekenden zijn nu weer van mezelf gelukkig. Na 20 jaar een openbaring.
kleinvosje schreef:Maaike, helaas voor jou zijn alle selecties voor de jury-opleiding net geweest, de eerstvolgende keer dat je mee kan doen in de selectieprocedure is volgend jaar pas. Je moet dan wel M1+1 geklasseerd zijn (geweest).