Zijn ze warm en water dicht? Vallen ze groot of juist klein? Zitten ze lekker om de hele dag er op te kunnen lopen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goesju schreef:Ik heb ze sinds kort, maten vallen in mijn geval wat raar. 36 was te klein en maat 37 heb ik nu is eigenlijk te groot. Je krijgt er wel lekkere warme voeten van en ze zijn best fijn om mee te rijden. Vind ze alleen niet geschikt om er de hele dag op te lopen, maar dat zou ook kunnen omdat mijne niet helemaal de juiste maat zijn.
Hopelijk heb je hier wat aan.
angela1977 schreef:Ik heb ze zelf en ben zeer tevreden. Wat de maten betreft: bij de meeste laarzen moet je een maat groter pakken, maar bij de Eurostar heb ik gewoon dezelfde maat als mijn gewone rijlaarzen, maar ik denk dat dat een kwestie is van passen? Verder zijn ze lekker warm en ik vind ze ook fijn rijden...
Succes;-)!!
Ludique96 schreef:Diaz schreef:Ik wil ze gaan halen bij tentenkamp, dus ik lees even met je mee!
ik had goedkope thermoboots van de welkoop, en die waren binnen een uur al stuk!!(ga ik dus mee terug)
Ja ik wil ze ook halen bij tentenkamp hihiJa bij mij gingen die goedkopere thermolaarzen ook niet lang mee