Beginnen aan wedstrijden, hoe of wat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannie275

Beginnen aan wedstrijden, hoe of wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 19:42

Hoi mensen,

Sorry als er al een soortgelijk topic is, zouden jullie die dan willen linken?
Ik wil in de toekomst gaan wedstrijd rijden via de KNHS, maar ik heb totaal geen ervaring met concours. Daarom dus eigenlijk heel veel vragen om zo misschien een iets beter beeld te krijgen van alles..
- Hoe zit het met twee proeven rijden, telt uiteindelijk het gemiddelde?
- Waar moet je lid van zijn? bv. rijvereniging oid?
- Hoe zit het met startkaart+coupons aanvragen?

Eigenlijk gewoon alles :o Hoe 'begint' jullie dag als je een wedstrijd hebt? Als je aankomt, wat doe je dan eerst, welke informatie moet je bij je hebben, waar moet je op letten, hoe weet je waar je moet zijn etc. etc... Het duurt nog wel even voordat ik echt ga rijden, waarschijnlijk nog wel een jaar, maar ik wil gewoon alle informatie graag weten :)

Praat maar raak! :)

Jodyy93

Re: Beginnen aan wedstrijden, hoe of wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:54

ik zal eens beginnen. als eerste naar de eerste beste rijvereniging daar je aanmelden en bij hun je startkaart direct al aanvragen( bij je eesrte keer zitten de coupons erbij, en vanaf januari gaat het digitaal)