Is de Harry's Horse Chinook cap een goede cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Is de Harry's Horse Chinook cap een goede cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 18:22

Ik ben vandaag gevallen (Zondag 16 Oktober) na de sprong, m,n pony had wat andere gedachten dan ik :D . Maarja m,n cap is wel kapot. Ik ga morgen naar Divoza in Leek om een nieuwe cap te kopen, want Woensdag deze week heb ik les. Dus dan m,oet ik wel een cap hebben, anders mag je natuurlijk niet rijden. Ik heb in de Catalogus en de site gekeken van Divoza en de Harry's Horse Chinook leek mij een goede cap. Nou vraag ik wel af of jullie daar enige goede (Of slechte!) ervaringen mee hebben. Ik heb ook nog een link waar hij op staat van de site van Divoza: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/veiligheid/caps/6916_harrys-horse-veiligheidshelm-chinook.html
Alvast bedankt!
PS Als je een andere goede verstelbare (Ik ben nog maar 11 dus ik weet niet of m,n hoofd nog groeit) cap weet onder de 70 euro bij Divoza Leek hoor ik dat ook graag! Wel een Url of naam erbij zetten hoor!

Imker

Re: Is de Harry's Horse Chinook cap een goede cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 18:26

Ik vind 'em persoonlijk niet ideaal. Hij is verstebaar achter op je achterhoofd en als je een staart hebt, zoals ik, zit 'ie veel te laag. Daardoor zit je elastiek van je staart in je nek en daar heb ik een hekel aan. Met kort haar zal hij ongetwijfeld lekkerder/beter zitten.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:29

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 19:30

het zou mijn 1e keus ook niet zijn.. ik ga dan liever voor een cap waar je hoofd inzit, ipv dat de cap op je hoofd ligt

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 20:32

Ik ga gewoon passen, op foto kan je niet oordelen of het de goede cap is of niet. Vroeg me gewoon af naar de menning van de bokkers.
Als je bij zoeken alleen : Harry's Horse Chinook intypt krijg je wel wat andere reacties te zien.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 20:34

@ Marie111: Ik vind die van de dochter van 13 niet echt zo mooi, sorry!
En die van 15 is niet verstelbaar toch?
Anders vind ik die laatste het mooiste mits hij verstelbaar is dat vind ik zelf het prettigst.

Noor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:37

Ik heb m in t bruin! En hij bevalt mij prima, ik heb ook lang haar en heb eigenlijk helemaal geen last van haar in me nek ofzo. Hij blijft goed zitten, heel licht. En ook met springen heel fijn. Dus ik ben er wel positief over :)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 20:51

Suusie22 schreef:
het zou mijn 1e keus ook niet zijn.. ik ga dan liever voor een cap waar je hoofd inzit, ipv dat de cap op je hoofd ligt

Ik heb de cap gepast, alleen heb je wel gelijk, hij li9gt op je hoofd. Ik vond dat niet pprettig zitten. Ik heb de harryy's horse pro plus gekocht. Zit erg fijn

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:53

De harry's horse pro plus is een hele fijne cap!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:14

Uvex!! Daar heb ik ook geen last van het staartenprobleem, mijn staart kan tussen het verstelbandje en de rest van de cap door, dus zit ie toch lekker hoog. En daarbij gewoon een heeeeele fijne cap, heel licht en geen zweethoofd meer.