Waar is mijn vorige paardje Nibb-it(paspoortnaam Jaap)??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

helenB

Waar is mijn vorige paardje Nibb-it(paspoortnaam Jaap)??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 13:42

Hallo allemaal,

2.5 jaar geleden heb ik een koffievos Nibb-it van een handelaar gekocht(paspoortnaam is Jaap). Ik heb enorm veel plezier van hem gehad, maar door het missen van een klik heb ik Nibb-it verkocht aan de vorige eigenaar(deze had hem verkocht aan de handelaar). Zij kwam alleen in geld problemen en heeft hem weer door verkocht. Vanaf dit moment werden de verhalen vrij vaag voor mij. Wat ik namelijk heb gehoord is dat zij hem heeft door verkocht aan iemand die zwanger was en hem daarom weer te koop heeft gezet. Hij is toen gekocht door een meisje, dat volgens de verhalen hem 6 weken niet uit stal heeft gehaald of verzorgd en hem heeft gereden met een verkeerd zadel. Nou zou zelfs de dierenbescherming er bij gekomen zijn en moest hij verkocht worden. Hierna loopt het spoor van Nibb-it(volgens de verhalen) naar iemand genaamd Henk de Ruiter.

weet iemand wat hier van waar is en waar Nibb-it nu is? Is zou namelijk graag willen weten of het goed met hem gaat[img]C:\Users\Helen\Pictures\Nibbit\IMG_1350[/img]