ik ga de kensington ook kopen... ik heb ze al gepast bij de EJ,, maar toen had ik ze toch niet genomen omdat ik ook nog andere rijlaarzen had gekocht.. ik was thuis en vond het toch erg jammer.. ze hadden mijn maat niet meer op voorraad.. dus heb ik ze besteld..
kwaliteit is erg goed hoor ik van iedereen ze vallen mooi om mijn kuit heen,, ik weet niet hoe dat met joun kuit zal zijn..
Ik verkoop ze zelf in de webshop, maar heb ze ook zelf. Ik vind ze heerlijk zitten! Normaal heb ik schoenmaat 38/38.5 maar heb van de kensington wel de 39 nodig.
ik heb gisteren de greenwich besteld bij ej, waren er gelukkig nog in mijn maat. In de winkel vertelden ze mij dat de beide modellen eruit gaan, dus toch nog snel besteld, hoop dat ze passen.
Ik ben uiteindelijk voor een vergelijkbaar model van Imperial Riding gegaan. De Horka's waren er niet meer en die bleken heel smal te vallen in de kuit (een ander model kwam ik ook niet in). Ik ben er erg blij mee!
MarimaCarona
Geplaatst: 23-10-11 19:19
ik heb de greenwich binnen, en lopen super. zitten vele malen beter als die van de divoza huismerk..
Ik heb de kensingtons en ben er heel blij mee zoals leren laarzen meestal is het even wennen met inlopen. Ik slopte er uit en kon ook weer niet te dikke sokken aan. Nu na een tijdje doorzetten zitten ze perfect.
Ze zijn heerlijk warm (nu soms nog wat té warm), goed waterdicht en blijven erg netjes. Ik rij er soms mee al is dat door de dikke zool en de lage schacht niet ideaal maar voor een buitenrit héérlijk. Heb ze ook vaak aan als ik de hond ga uitlaten en ik hoge hakken aan heb. haha lekker fashionable maar goed.
ik heb de horka kensington laarzen! Heb aardig brede kuiten en pas deze gewoon in maat 39 (is overigens ook mijn normale maat en laarzen zitten perfect) ze zijn heerlijk warm en waterdicht! Iedereen klaagt over koude voeten en ik heb nergens last van!
Ik heb ze overigens via internet bij een ruitersportzaak besteld 89.95, geen verzendkosten en een leuk gratis dekje erbij, misschien geldt deze aanbieding nu nog wel? Mij bevallen ze in ieder geval super goed! En draag ze nu dagelijks!
Banyu
Geplaatst: 02-12-12 14:04
Zijn ze ook te gebruiken om met de wei te mesten en dergelijke?