Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:Dit is denk ik straks ook gelijk afgelopen door het invoeren van de startpas.....dan is het al verwerkt tegen de tijd dat de prijsuitreiking komt gok ik zo dus die discussies hoef je dan niet meer te voeren.
Iemand die goed met de sport bezig is, neemt zijn verlies voor lief, net zo goed als dat ze dat met winst doen. Ooit wel eens iemand aan je tafel gehad die zijn prijs terug kwam geven omdat dat wellicht niet terecht was?

CharleyT schreef:@studiemiep: en wat heeft deze klaagzang met het topic te maken???
Wat betreft je verhaal: kind gaat niet dood van lage punten of zelfs een keer verlies, hou op zeg.
buurjongetje verloor met zijn pupillen team laatst een voetbalwedstrijd met 1-9. Ach gossie wat zielig zou je zeggen, maar de scheidsrechter besluit heus niet om maar eerder te stoppen ofzo, omdat het zo zielig is.
Ik wordt zo moe van die kinderen/zielig verhalen. Ga dan niet op een jurysport is mijn advies, kun je ook de jury niet de schuld geven.
Allemaal offtopic, maar ik moest het effies kwijt

nicky_rilana schreef:ik vind, vooral in de B en het L dat je niet echt 160 pn moet geven of er moet dus echt iets heel erg mis gaan. in de B moet het nooit en zeker niet aan kleine kinderen.

nicky_rilana schreef:En daar ben ik het als instructeur dan weer niet mee eens. Als je een proef die 145 punten waard is 160 geeft dan traint zo'n ruiter een hele tijd en verbetert enorm maar blijft bij die 160 punten. Dat is ook weinig motiverend.ik vind, vooral in de B en het L dat je niet echt 160 pn moet geven of er moet dus echt iets heel erg mis gaan. in de B moet het nooit en zeker niet aan kleine kinderen. in het M en het Z vind ik wel dat het mag, daar moeten ze toch wel een beetje kunnen rijden en kunnen in schatten hoeveel pn je hebt. dus als ik denk dat ik een verliespunt ga rijden dan groet ik gewoon af
Fitzroy schreef:Ik ben het niet met jullie eens. Kinderen weten bij 160 ook wel hoe de vlag er voor staat. Wat voor waarde heeft het voor een kind om deze met verlies naar huis te laten gaan? Leuk joh, die paardensport, vooral gemotiveerd houden die kinderen. Gelukkig studiemiep zijn er dus ook juryleden die zich wel in je mening kunnen vinden