Maar ik heb nogal wat probleempjes gehad met Nouska, maar die lijken totaal uit de wereld geholpen te zijn!!!

2 jaar geleden heb ik voor het laatst wedstrijd gereden met haar, en dat was in het springen 3x weigering op hindernis 1 en met de dressuur 138 pnt beiden in de B.... niet zo best dus....

Dit jaar heeft ze voor het eerst een veulen gekregen en ik heb haar weer opgepakt met rijden...
Het ging eigenlijk zo goed dat ik ook de startkaart weer heb aangevraagd en nu heb ik alweer SGW Gorrsel met haar gestart wat een super foutloze ronde gaf en vandaag heb ik met haar gesprongen in Hulshorst, dat pakte ze ook goed aan! 1 pechbalkje.
Ik heb in totaal 3 minuten op Nouska gezeten....

Gelukkig hoef je niet zoveel in te rijden met Nouska, dus dat ging heel vlot, 2 sprongetjes en toen ben ik de ring ingegaan!

Ze liep erg lekker, had soms wat afstanden die niet helemaal uitkwamen, maar ja ik was al blij dat ze sprong! op 2 stond ze bijna stil, het was een blauw met lichtblauwe hindernis met poesjes erop ofzo, nou ja reclame iig, maar met een beetje drukken van mij kwam ze erover!