[PG] gezocht zianka merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zianka

[PG] gezocht zianka merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 16:33

Gezocht zianka merrie nu 60f7 jaar oud,

Ik heb nog steeds het idee dat mijn merrie zianka nog leeft.
Zij is hier vorig jaar zomer uit de wei aan een handelaar verkocht omdat zij niet meer te handteren was ze sloeg alles wat op haar pad kwam. kon niet meer gereden worden sloeg de instructrice of viel je zomaar aan in de bak.
Ik heb toen de moeilijke beslissing genomen om haar naar de slacht te doen, ik heb echt voor mijn gevoel alles er aan gedaan om haar hier te houden maar levensgevaarlijk.
Er zijn diverse mensen met haar bezig geweest om vertrouwen te winnen doormiddel van therapie,oefeningen, rust terug te brengen harrie hoevers is hier geweest ze heeft 5maanden bij een africhtingstal gestaan waar een medewerkster elke dag met haar bezig was en dat ging nadien goed. Ook weer bij thuiskomst na enkele maanden werd het weer vanouds dus toen nog geprobeerd iemand die speciaal opdat gebied paarden behandelt te zoeken maar helaas.
Mijn vraag is leeft ze nog ze is hier verkocht aan ene leendert uit winterwijk die zou haar zogenaamd hebben overgedragen aan weer een handelaar die transporteert naar weet ik waar heen...
eerlijk ik wil haar niet terug maar mocht ze nog leven hoop ik dat ze het goed heeft.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 31-01-13 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

Nixxs

Re: gezocht zianka merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:13

Heb je een foto ?

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 08:17

Idd een foto zou handig zijn en evt de volledige afstamming!

zianka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 12:23

zianka is een jazz -vader travolta nieuwmoed moeder weet ik niet meer heb namelijk paspoort niet meer.
B registratie Ik wil een foto plaatsen maar wat ik ook probeer het lukt niet echt

DiamondHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:26

Bij deze de foto's van het paard !! (heb ze even voor TS geplaatst ;) )

Afbeelding

Afbeelding

zianka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 00:13

Nog bedankt voor je hulp, erg aardig
groet zianka

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:06

Welk ras of precieze afstamming heeft ze?
Ze komt mij bekend voor :j
Een draver...

zianka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 16:12

Vader travolta nieuwmoed, en moeder nikita geloof ik. ze was geen draver gefokt voor dressuur maar met 4jaar heb ik haar pas beleerd was niets mee gedaan stond nog bij haar moeder. Olivi kwam ook in haar paspoort voor

josefienv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:18

zianka schreef:
Vader travolta nieuwmoed, en moeder nikita geloof ik. ze was geen draver gefokt voor dressuur maar met 4jaar heb ik haar pas beleerd was niets mee gedaan stond nog bij haar moeder. Olivi kwam ook in haar paspoort voor

hoi ik denk dat ik wat meer weet van zianka stuur me gerust een email naar josefienvandepitte@hotmail.com want ik heb niet zo lang geleden een merrie zianka gekocht (kwpn). ze toont niet aggresief maar is wel hgeel moeilijk voor het hoofdstel.

zianka

Re: [PG] gezocht zianka merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 12:15

hallo josefien, ik ben heel erg benieuwd en zou een verassing zijn alsze het is hoor graag van je groetjes
heb je al een maitje gestuurd