'Ik zou jou ook niet op mijn paarden laten rijden eerlijk gezegd....Niet omdat ik bang zou zijn dat je eraf zou vallen, wel omdat ik bang zou zijn dat je de paarden in de war brengt omdat jij misschien niet de 'normale' hulpen hebt geleerd als je alles op je eigen manier doet. ' Dit is dus wat veel mensen zeggen, en ik begrijp het ook wel. Maar op die manier kom ik natuurlijk ook niet verder :X
_Esther_87_ schreef:Probeer eens te zoeken naar een pony of paard waar je onder begeleiding mee aan de slag gaat...Dat zal waarschijnlijk niet gratis zijn, maar misschien wel een stuk goedkoper dan op de manege. En na verloop van tijd mag je dan misschien steeds meer zelf aan de slag.
Ik zou jou ook niet op mijn paarden laten rijden eerlijk gezegd....Niet omdat ik bang zou zijn dat je eraf zou vallen, wel omdat ik bang zou zijn dat je de paarden in de war brengt omdat jij misschien niet de 'normale' hulpen hebt geleerd als je alles op je eigen manier doet.
Wat je kan doen bij het zoeken is een aantal nette foto's van jezelf laten zien, zodat mensen kunnen zien dat je echt wel netjes kan zitten bijvoorbeeld. Daarnaast zou ik er niet al teveel de nadruk op leggen dat je nooit les hebt gehad, vertel bijvoorbeeld dat je altijd verzorgpony's hebt gereden, veel buiten hebt gereden en weinig ervaring hebt met bakdressuur. Is allemaal waar, maar klinkt heel anders...