Lot en Angel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Joke

Lot en Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 14:52

Een tijd terug zijn twee van mijn verzorgpony's verkocht en ik ben erg benieuwd hoe het nu met ze gaat.
Er zijn al wel vaker pony's verkocht maar met deze twee had ik net iets meer.

Ook maak ik me een klein beetje zorgen omdat ik weet dat één van de twee toen naar een handelaar is gegaan en de ander doorverkocht is. Gelukkig heb ik van allebei wel duidelijke foto's.
Dit is Lot:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is Angel:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 18:31

-> OV

mailow

Re: Lot en Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 20:51

De eerste pony herken ik en luisterde geloof ik ook nog naar dezelfde naam! Maar dat is alweer 1,5jaar geleden... Ik weet niet hoelang ze nu weg is ?

_Joke

Re: Lot en Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 22:03

Dat kan goed kloppen het is al weer een tijdje geleden dat ze verkocht is, hoelang precies weet ik niet. Maar je kunt haar ook gezien hebben toen ik haar nog verzorgde aangezien de pony´s in Didam stonden en Zevenaar is daar natuurlijk dichtbij.

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 15:59

beautylover schreef:
Dat kan goed kloppen het is al weer een tijdje geleden dat ze verkocht is, hoelang precies weet ik niet. Maar je kunt haar ook gezien hebben toen ik haar nog verzorgde aangezien de pony´s in Didam stonden en Zevenaar is daar natuurlijk dichtbij.

Dan klopt het inderdaad. Ik reed toen met mn vorige leasepony weleens daar in de bak.

_Joke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-11 13:16

Na een tijdje er niet meer aan gedacht te hebben ben ik nog steeds nieuwsgierig wat er met deze pony's is gebeurd, vooral naar zwarte Angel, dat was namelijk een ontzettende lieverd maar ik weet dat deze naar een handelaar is gegaan dus ik vrees het ergste.