Ik zou iemand met een geschikte auto regelen met een geldig BE rijbewijs en dan een trailer huren bijv bij impex. In ieders geval een persoon met een geldig rijbewijs ben je denk ik nog wel goedkoper uit dan een paardentaxi inzetten. Weet er anders nog wel iemand voor je die dat doet, zeer goede aanrader.
Even contact opnemen met Gelissen paardentransport. Ze zitten ergens in het Zuiden van het land en combineren het vervoer van veel paarden waardoor het niet zo duur is. Paarden worden keurig behandeld en staan tussen schotten.
dhnicky
Geplaatst: 12-10-11 00:01
Ik zou m'n paard laten vervoeren door www.paardentransporten.nl. Zitten in Flevoland en is een ontzettend goed transportbedrijf. Ze hebben prachtige combinaties. Of je nu een vrachtwagen of een auto met trailer wilt voor je paard. Alles is nieuw en je paard wordt met de grootste zorg door ervaren chauffeurs behandeld. Je kunt vrijblijvend een offerte op hun website invullen en ze doen ook aan combinatieritten en dan ben je heel goedkoop uit. Zelf doen geeft veel meer risico's