Ik hoop dat er Bokkers zijn die mij wat meer kunnen vertellen over de ingang van het NP de Hoge Veluwe aan de Houtkampweg te Otterlo. Wij gaan binnenkort een dagrit maken en het leek ons het makkelijkst om de trailers daar neer te zetten op de parkeerplaatsen, de route hebben we al uitgestippeld daarvandaan. Maar op de kaart zie ik staan dat er eerst nog een wildrooster zit aan die kant voordat je het park zelf in kunt gaan. Nu weet ik van alle wildroosters/hekken hier in Noord-Holland dat er altijd een manier is om met je paard erlangs te gaan via een poort.
Is het op de Veluwe ook zo dat er bij ieder wildrooster een mogelijkheid is om met je paard erlangs te gaan? Niet dat we daar de trailers neer hebben gezet en vervolgens het park niet in kunnen
Mochten er mensen zijn die weten hoe de parkeergelegenheid daar werkt (ik zag op Google Maps al een slagboom?) is die informatie ook van harte welkom. Hopelijk zijn er ruiters die daar vaker rijden en wat meer informatie kunnen verschaffen hierover. Alvast bedankt!