Vernieuwing crosshindernissen Berlicum

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TessaWester

Vernieuwing crosshindernissen Berlicum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 13:49

Hallo allemaal!

Voor degene die in de buurt van Berlicum woont is vast en zeker bekend dat er crosshindernissen zijn in het bos de 'Hooge Heide'. Deze hindernissen zijn echter compleet verwaarloosd. Dit zorgt dat ze onveilig zijn geworden. Persoonlijk ben ik een enorme fan van buitenrijden en vooral van de hindernissen in het bos, maar de laatste tijd durf ik het niet meer aan om over de vervallen hindernissen te springen.

Op zaterdag 12 november gaan we met zoveel mogelijk mensen naar het bos om de hindernissen op te knappen. Bij deze dus de vraag of je (als je in de buurt van dit bos woont) mee wilt helpen om deze hindernissen op wil knappen.

Er is een e-mail account aangemaakt waarop je je kan aanmelden om mee te doen op deze dag:

crosshindernissen@gmail.com

Hier kun je terecht als je vragen of opmerkingen hebt, maar vooral ook als je je wilt aanmelden.

Vergeet niet te vermelden: je naam, je geboortedatum, je contactgegevens (telefoon, e-mail, adres) en wat je ervaring is met gereedschap/zwaar werk.

Als je iemand kent die in de buurt van Berlicum woont of iemand die hier regelmatig rijdt, kun je dit bericht doorgeven.

Groetjes Tessa!

Ashley5760

Re: Vernieuwing crosshindernissen Berlicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:54

Super initiatief! Woon helaas niet in de buurt maar ken iemand die in de manege ernaast werkt dus zal het daaraan doorgeven! Ken de hindernissen is idd erg zonde. Heb je matteriaal etc al geregeld?

TessaWester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 13:58

Daar ben ik nu nog mee bezig. Maar ik zit een beetje met de vraag: Welk hout is het beste, en hoe kom ik daar goedkoop aan?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:59

Misschien kan je sponsoren vinden :)
Super goed dat je dit organiseert!

TessaWester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 21:40

Heb je toevallig een voorbeeld van iemand die dit zou willen sponsoren?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:54

Je kunt een houthandel in de buurt proberen, tuincentra, dierenwinkels/groothandels (bijv. groothandels van dierenvoer) maar ook andere winkels etc.
Alle kleine beetjes helpen, en je kunt evt. afspreken dat je als tegenprestatie een artikeltje in de (plaatselijke) krant zet waarin je alle sponsors met naam een toenaam bedankt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 09:37

ik reed daar vroeger ook,leuk initiatief. misschien kan die manege zeebroek(als die er nog is???)vragen om wat steun?

EVDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 18:40

Hoi tessa! Ik sta met mijn pony op manege t zeebroek (nu paardrijk) en wij hebben te horen gekregen dat dit voorjaar alle hindernissen vernieuwd worden! Dus dat gaat sowieso al gebeuren! Er worden nieuwe paden aangelegd met nieuwe hindernissen erbij :) heb er zooooveeeel zin in!

TessaWester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 20:57

Hoi Eline! Ik herkende Angel al aan het plaatje :P Blijkbaar mag ik dit dus regelen en dat gaat al heel snel gebeuren.. Van wie heb je gehoord dat het in het voorjaar is?

EVDM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:01

Hooi tessa! Ja ik twijfelde al of jij het was haha!! Van anneke en peter! Die vertelden dat laatst aan ons iig! Maar ik dacht dat ze het hadden over echt nieuwe hindernissen, ik zal het morgen nog even navragen hihi!