Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn merrie doet het wel soms, voornamelijk voor de wind. Wij voeren ook onbeperkt droog hooi bij met dit weer, zodat ze altijd iets droogs te knabbelen hebben. Alhoewel ze er gisteren en vandaag nieteens naar gekeken hebben want het stukje smulwei met lang gras staat open en dat vinden ze toch nog altijd lekkerder, nat of niet! Misschien kun je een schuilmogelijkheid in elkaar knutselen met wat palen en golfplaat? Hoef niet moeilijk en/of duur te zijn, en dan kun je altijd nog voor volgende herfst/winter iets stevigers neerzetten. Je kan inderdaad tussen de achterbenen aan de huid goed voelen of ze het koud heeft, of onder de staartwortel. Als het daar koud is gaat het niet goed, maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik zou niet met dekens in de weer gaan want die verpesten heel het effect van de vacht. In het allerergste geval bij daaaagen lange regen hooguit een 0 grams regendeken die zo los mogelijk zit zodat ze haar vacht nog wel uit kan zetten om zichzelf zo te isoleren, dan gebruik je het dus alleen tegen de regen omdat ze daar niet voor kan schuilen. Wat voor paard heb je? 
buiten is ze verder heel

Ik weet niet hoe het in de rest van nederland is maar hier heeft het werkelijk de hele dag geregend. Als ik de weerberichten moet geloven is het morgen droog en kan de hele handel weer uit.